Maia Sandu, acuză ”Zeci de televiziuni de propagandă”

Maia Sandu
Maia Sandu

Maia Sandu fosta candidată la alegerile prezidențiale din Republica Moldovat a reacționat după ce peste Prut a apărut un nou post de televiziune. Potrivit acesteia, ”Exclusiv TV” este un alt canal ”de propagandă” a oligarhilor Igor Dodon și Vladimir Plahotniuc. 

”Astăzi s-a mai întâmplat un lucru grav. Consiliul Coordonator al Audiovizualului a eliberat licență de emitere pentru postul de televiziune „Exclusiv TV", care aparține socialiștilor. Acest lucru va duce la o și mai mare concentrare a presei în mâinile grupurilor oligarhice.

CCA, care ar trebui să asigure respectarea legislației audiovizuale și să fie un garant al informării corecte și echidistante a cetățenilor, este doar o jucărie în mâinile guvernanților. Drept rezultat, avem zeci de canale media controlate de 2-3 persoane.

Ni se spune că avem libertatea presei, deoarece pe piaţă există 20 de canale de televiziune în loc de unul singur, cum era în totalitarism. Dar există, oare, o libertate de exprimare reală?

Nu. De fapt, e și mai grav: în loc de un singur canal care (dez)informa societatea, avem câteva zeci controlate de doi oameni – Plahotniuc și Dodon, care au un singur scop: de a-și ascunde propriile scheme prin care suntem furaţi şi de a se prezenta drept „salvatorii neamului". Ei vor să ne convingă că sunt „soluţia", pe când în realitate sunt „problema" acestei ţări”, a scris Maia Sandu pe contul ei de Facebook.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel