IAA România a reacționat după ce 11 agenții de publicitate au fost amendate de Consiliul Concurenței și propune soluții pentru ca astfel de situații să fie evitate: "ghiduri de bune practici, precum Codul Etic și Ghidul de Licitații".
Referitor la decizia preliminară a Consiliului Concurenței în investigația legată de posibila înțelegere între agențiile de media din România, IAA România are următoarea poziție:
"IAA România a luat act de investigația Consiliului Concurenței și nu își propune să pună în discuție concluziile acesteia.
IAA România susține implementarea accelerată a unor ghiduri de bune practici, precum Codul Etic și Ghidul de Licitații, în colaborare cu toate instituțiile abilitate, și va acționa în continuare pentru crearea unui mediu de afaceri profesional și echitabil, în beneficiul unui climat de business corect.
IAA România își exprimă public poziția de susținere a demersurilor realizate de agențiile de media membre UAPR cu privire la realizarea și implementarea unor practici corecte de business între actorii acestei piețe."
International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apară interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News