Propunerea "Hora" a agenţiei de publicitate FCB BUCHAREST a fost aleasă identitatea vizuală ce va reprezenta Centenarul Marii Uniri de la 1918 şi al Războiului pentru Întregirea Neamului, informează Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale (MCIN).
"Cu un total de 234,64 puncte, propunerea câştigătoare este cea a FCB BUCHAREST, denumită 'Hora'. Aceasta s-a aflat pe primul loc atât în preferinţele juriului, cât şi ale publicului, din partea căruia a primit 27% din voturile exprimate. Logo-ul a fost construit pornind de la două cercuri reunite de simbolul infinitului. Cercurile sunt compuse din puncte individuale care cresc şi se dezvoltă. Hora infinită obţinută este un simbol viu, sugerând continuitate împreună, rezistenţă şi creştere", precizează MCIN.
Identitatea vizuală câştigătoare a fost aleasă, în urma concursului de idei lansat de MCIN, împreună cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România şi cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelenţă în Studiul Imaginii şi al UNArte, la care au participat pro bono trei agenţii, respectiv Pastel, FCB BUCHAREST şi Brand New, relatează Agerpres.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu