Cum se depune DOSARUL de PENSIONARE, în starea de alertă. Anunțul Casei de Pensii

Casa Națională de Pensii Publice a explicat cum poate fi depus dosarul de pensionare, în perioada stării de alertă.

"Recomandăm posibilitatea transmiterii cererilor și a documentelor prin intermediul serviciilor poștale, de curierat și poștă electronică, facilitând accesul la serviciile caselor teritoriale de pensii și pentru persoanele care nu se pot deplasa la sediile acestora, plăţii prin cont bancar a contribuţiilor de asigurări sociale și a ajutoarelor de deces.

Pentru celelalte tipuri de servicii activitatea va continua și va fi asigurată telefonic și prin intermediul mijloacelor moderne de comunicare, mail, datele de contact fiind afișate pe pagina de internet a caselor teritoriale de pensii", a transmis Casa Națională de Pensii Publice, potrivit click.ro.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel