Vânzări record de „Black Friday” în China. Cum se sărbătorește 11 noiembrie la chinezi
În doar 13 ore, au fost vândute produse în valore de 18 miliarde de dolari. Anul trecut, în 2016, în 24 de ore, vânzările nu au atins 18 miliarde de dolari.
Potrivit Digi24, tranzacțiile au fost realizate numai în magazine online, care aparțineau unui anumit grup (Alibaba). Acest grup a oferit cele mai mari reduceri în această zi.
Această campanie a fost lansată acum șapte ani, inspirat fiind de la alte evenimente asemănătoare din Statele Unite ale Americii, precum Black Friday sau Cyber Monday. Diferența între evenimentul chinez și Black Friday este că deja le-a întrecut deja în amploare și este în creștere anual.
[citeste si]
Acest eveniment mai este numit „Ziua Burlacilor”, deoarece 11 noiembrie este scris cu patru cifre de unu. Astăzi chinezii sărbătoresc cu mândrie că sunt burlaci, prin cumpărarea de cadouri extravagante.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu