Topul alimentelor care-ți taie pofta de mâncare. Slăbire garantată

Denisa Zamfir / 23 apr 2019 / 18:35 Salveaza PDF Comentarii
Alimente
Descriere foto: Alimente

Simți că îți este foame tot timpul, dar îți dorești să slăbești? Andreea Sava ne prezintă pe blogul personal alimentele care o inhibă și-ți țin de foame mai mult timp decât altele.

1. Ouăle


Fierte, desigur, au puține calorii dar, în același timp, conțin multe proteine pentru care organismul face un efort mai mare pentru a le descompune așa că-l țin ocupat mai mult timp. Mai pe scurt, țin de foame mai mult timp.

2. Urda


Spre deosebire de alte brânzeturi, conține un procent foarte mic de grăsimi saturate și, în același timp, are proteine de calitate superioară. Aminoacizii ramificați ajută la creșterea masei musculare, care va consuma mai multe calorii desigur, bineînțeles condiția fiind să faceți și mișcare. Datorită faptului că are densitate nutrițională mare, urda induce rapid senzația de sațietate care ține mult timp, comparativ cu alte alimente.

De asemenea, reglează nivelul glicemiei deci va inhiba dorința de dulce.

3. Bananele

 

Și ele au proprietatea de a scădea glicemia, tăind rapid senzația de foame și potolind nevoia de dulce, cea cu care se luptă cele mai multe persoane și care este o adevărată dependență, în multe cazuri. Plus că au conținut ridicat de tripofan, necesar în procesul de producere al serotoninei, așa-numitul hormon al fericirii. Deci, hei, numai avantaje. 

4. Ciocolata neagră

 

Recunoașteți că este, deja, o listă perfectă! Te energizează dar este și mai greu digerată de organism, așadar este sățioasă. Plus că gustul amărui inhibă pofta de dulce, sărat sau de alimente grase.

5. Cerealele integrale

 

Și aici includem și pastele sau pâinea, bineînțeles din făină integrală, sau fulgii din ovăz integral. Eliberează energia treptat, nu toată deodată precum variantele rafinate, iar aceasta durează mai mult, nu se consumă imediat ca în cazul celor din făină albă. Carbohidrații trebuie să fie principala sursă de energie pentru organism deci în niciun caz nu trebuie să-i eliminați. După variantele integrale, însă, senzația de foame va apărea mult mai târziu.

6. Avocado

 

Este un fruct foarte bogat în grăsimi "bune", adică nesaturate, fibre și vitamina E. Această combinație îl face foarte sățios însă trebuie să aveți grijă la cantități. Are totuși grăsimi.

7. Cartofii

 

Nu oricum, însă. Fierți sau copți, și în special cei roșii, și neapărat cu tot cu coajă! După răcire, aceștia se vor îmbogăți cu amidon rezistent care se comportă precum o fibră alimentară. Adică stimulează digestia și, în același timp, vor ține foamea departe mai mult timp.

8. Brânza tofu și soia

 

Soia conține genisteină, substanță care inhibă pofta de mâncare prin faptul că stimulează producerea de colecistochinină, hormon responsabil cu senzația de sațietate.

9. Alimentele bogate în acizi grași esențiali Omega 3

 


Care revin obsesiv pe toate listele mele tocmai pentru multitudinea de efecte benefice. Și aici mă refer la somon, ton, sardine, hering, macrou, fructe de mare. Ca și în cazul fructului avocado, acestea induc rapid senzația de sațietate care și ține mai mult timp.

10. Ardeiul iute

 

Conține capsaicină care ajută la inhibarea senzației de foame și, totodată, intensifică arderile.

Vezi și: Greșeli în dieta de slăbire. De ce te îngrași deși mănânci sănătos


STIRE RECOMANDATA

Te-ar putea interesa






Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.84