TAROM, despre cursa RO 403 Otopeni Roma: De ce a fost întârziere

TAROM a transmis un punct de vedere vizavi de cursa RO 403 Otopeni Roma.

”Cursa a decolat la ora 15:33 cu o întârziere de 4 ore și 55 minute. În urma unor verificări tehnice suplimentare s-a luat decizia schimbării aeronavei, fapt care a cauzat întârzierea. Zborul decurge în condiții de deplină siguranță și securitate pentru pasageri și echipaj.

Subliniem faptul că pasagerii noștri au fost anunțați de întârziere, încă de la îndeplinirea formalităților de check-in. Mai mult decât atât, reprezentanții TAROM au protejat pasagerii la sol și le-au oferit asistență, constând în două mese, apă, sucuri și desert.

Ne cerem scuze, inclusiv pe această cale, tuturor pasagerilor care au avut de suferit din cauza întârzierii neplanificate la zborurile TAROM de astăzi.

Informația circulată de anumite publicații, conform căreia o operatoare TAROM ar fi răspuns unui pasager într-un mod lipsit de respect este încă în verificare. Compania TAROM va lua măsurile ce se impun, dacă această informație se confirmă. Precizăm faptul că TAROM are sediul central în Otopeni, la mai puțin de 100 de metri de aeroport. În același timp subliniem, din nou, faptul că reprezentanții noștri de la operațiuni sol au fost alături de pasageri și le-au oferit toate informațiile în timp real.

Reprezentanții TAROM dau dovadă de respect față de pasageri și înțeleg pe deplin importanța unei atitudini corecte și transparente cu toți clienții noștri.

Prioritatea numărul unu pentru compania TAROM rămâne siguranța, securitatea și confortul pasagerilor noștri”, a transmis TAROM.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel