”În primul rând oaia nu poate să fie brandul turistic al României pentru că până în 2020 frunza va fi brandul. E discutabilă și alegerea din urmă că câțiva ani, ca să clarificăm lucrurile, nu trebuie a fi amestecate. În al doilea rând nu cred că intenția, și am discutat cu domnul ministru Dobre de mai multe ori azi să văd despre ce e vorba. N-am văzut neapărat declarația domnului Daea care nu e la turism, e la agricultură. Sigur, la agricultură are legătură cu oaia, dar ceea ce a fost important a fost clarificarea pe care i-am cerut-o domnului ministru Dobre legat de acest subiect. Discuția pe care a avut-o în acel comitet de promovare a României, nu de schimbare a siglei sau a frunzei, ci de promovare a României și prin promovarea unor lucruri foarte cunoscute cum ar fi: Dracula, Miorița și așa mai departe. De aici și până la schimbarea siglei eu zic că e cale lungă și am văzut că domnul ministru Dobre a clarificat într-o declarație acest subiect.”, a spus premierul.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News