Rabla pentru electrocasnice 2021. Vouchere pentru televizoare, laptopuri și tablete

Foto Pexels
Foto Pexels

Vineri, 4 iunie, începe o nouă etapă a programului Rabla pentru electrocasnice.

Administrația Fondului de Mediu anunță că vineri, 4 iunie 2021, începe o nouă etapă a programului Rabla pentru electrocasnice.

Potrivit Administrației Fondului pentru Mediu, începând de vineri, de la ora 10.00, se vor putea genera vouchere pentru televizoare, laptopuri și tablete.

Valoarea voucherelor este de 400 lei pentru televizoare, având cel puțin noua clasă energetică E, de 500 de lei pentru laptopuri și de 300 de lei pentru tablete.

Bugetul alocat este de 30 de milioane de lei

Etapa a doua se va încheia la data de 17 iunie, la ora 23.59.

Bugetul primei etape a programului Rabla pentru electrocasnice a fost epuizat în mai puțin de la 24 de ore de la lansare. Astfel, au fost rezervate 75.000 de vouchere în valoare de 400 lei fiecare, pentru mașini de spălat rufe, mașini de spălat vase și aparate frigorifice.

În total, Etapa 1 a beneficiat de un buget de 30 milioane lei.

Studiu: Până la 5,7 milioane de locuri de muncă pot fi create în Europa până în 2030

Până la 5,7 milioane de locuri de muncă pot fi create în Europa până în 2030 ca urmare a investițiilor accelerate în domeniul digital și al sustenabilității, arată cel mai recent studiu Accenture.

Liderii companiilor europene estimează că redresarea după criza provocată de pandemie va dura cu șase luni mai mult față de estimările companiilor din America de Nord sau Asia, conform unui nou raport de cercetare Accenture realizat în colaborare cu BusinessEurope.

Raportul intitulat „Europe’s new dawn - Reinventing industry for future competitiveness” arată că cele mai multe joburi în Europa vor fi create în domenii precum cel al echipamentelor industriale, high-tech, software, utilități, comunicații / mass-media și industria auto.

Realizatorii studiului susțin că, pentru a crea aceste locuri de muncă, Europa va trebui însă să își consolideze poziția de lider global în industria auto, a bunurilor și serviciilor de larg consum, a utilităților și a produselor chimice și să se bazeze pe potențialul industriilor în care companiile europene sunt deja bine poziționate, cum ar fi industria aerospațială și de apărare, științele vieții și comunicații / mass-media. Oportunități există și în alte industrii, inclusiv în domeniul echipamentelor industriale, tehnologie și software, dar vor fi necesare în continuare investiții în inovație, în transformarea digitală, cât și în transformarea sustenabilă.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2021 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


cloudnxt2
YesMy