De Sfântul Gheorghe, candidatul „apei calde”, Nicușor Dan, a bifat o nouă performanță demnă de manualele de digital marketing... din alte galaxii.
Potrivit deputatului Radu Popa (PSD), primarul general al Capitalei a reușit imposibilul: o postare pe Instagram cu mai multe like-uri decât vizualizări. Da, ai citit bine.
„A învins toți algoritmii și orice idee logică,” scrie ironic Radu Popa pe Facebook, îndemnând publicul să intre pe profilul lui Nicușor Dan ca să „mai apropie numărul de vizualizări de cel de like-uri”.
Fenomenul e rar chiar și în lumea influencerilor care se laudă cu like-uri de la pisici și conturi din Bangladesh. Dar pentru Nicușor Dan, pare că rețelele de socializare sunt mai eficiente decât rețelele de termoficare.
„La consumul oral stă bine. Însă România onestă începe cu adevărul: Nicușor Dan lucrează cu fermele de boți,” conchide Radu Popa, acuzând direct manipularea prezenței online cu ajutorul conturilor false.
Rrămâne întrebarea: când ai mai văzut un om să fie urmărit mai puțin decât e plăcut? Poate doar în politică. Sau în filme SF.
„Sfântul Gheorghe a mai făcut o minune. Candidatul apei calde, Nicușor Dan, a învins toți algoritmii și orice idee logică: are mai multe like-uri decât vizualizări, la o postare pe Instagram. Ati putea și voi să intrați la el ca să mai apropiați numărul de vizualizări de numărul de like-uri. În rest, la consumul oral stă bine. Însă, "România onestă" începe cu adevărul: Nicușor Dan lucrează cu fermele de boți”, a scris Radu Popa pe Facebook.
Iată dovezile:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Roxana Neagu