O familie din Marea Britanie acuză compania aeriană low-cost Ryanair de neglijență gravă după ce fiul lor în vârstă de șase ani a suferit arsuri severe în timpul unui zbor dintre Exeter și Faro,...
Incidentul s-a petrecut când o porție de spaghete bolognese, aparent supraîncălzită, i-a alunecat copilului în poală și i-a ars piciorul prin pantalonii de blugi.
Harry Warren, un școlar de doar șase ani, se afla împreună cu familia sa în drum spre vacanța de vară când a avut parte de o experiență traumatizantă. Potrivit mamei sale, Emma Warren, echipajul Ryanair a servit spaghete pentru copii care fuseseră încălzite la o temperatură extrem de ridicată, probabil la microunde.
„Am pus porția în fața lui, pe masă. A alunecat direct în poala lui. A început imediat să țipe, iar eu mi-am dat seama că era opărit. Era atât de fierbinte încât i-a ars pielea prin pantalonii de blugi”, a declarat doamna Warren pentru MailOnline.
Reacția echipajului de cabină a fost, potrivit familiei, complet inadecvată. În loc să ofere asistență, membrii echipajului au fost descriși ca „dezorientați și pasivi”.
„Echipajul nu a reacționat și a stat și s-a uitat la mine. Șeful de cabină a dat vina imediat pe un coleg și mi-a spus doar: Îmi pare rău, sunt noi”, a povestit mama copilului, care este director executiv al unei agenții de recrutare premiate.
Arsura suferită de Harry nu a fost superficială. Copilul a rămas cu o bășică mare și dureroasă pe coapsă, care s-a spart ulterior, lăsând o rană vizibilă. Incidentul nu doar că a distrus vacanța familiei în Portugalia, dar a generat și o lungă și frustrantă bătălie cu Ryanair pentru a obține un minim răspuns.
„Inițial, ne-am dorit doar să alertăm compania pentru a preveni alte incidente. Ne-a luat trei săptămâni doar să găsim un e-mail de contact. Când am reușit să trimitem o sesizare, răspunsul lor a fost șocant: au dat vina pe mine și nu și-au cerut scuze”, a relatat Emma Warren.
Familia Warren susține că serviciul pentru clienți oferit de Ryanair după incident a fost „absolut îngrozitor”.
„Le-am explicat cum mesele lor sunt instabile și nepotrivite pentru scopul lor, și cum personalul părea lipsit de pregătire. Nu doar că au refuzat să recunoască vina, dar ne-au amenințat că ne vor da în judecată pentru defăimare. Totul a fost despre profit, nu despre siguranța pasagerilor”, a adăugat mama copilului.
După aproape doi ani de insistențe, Ryanair a emis în cele din urmă un raport de accident, dar, potrivit doamnei Warren, acesta conținea informații eronate și ambiguități care au împiedicat familia să continue demersurile legale.
MailOnline a contactat Ryanair pentru un punct de vedere oficial în legătură cu acuzațiile aduse de familia Warren. Până la această oră, compania nu a oferit un răspuns public.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News