EXCLUSIV  Furtuna Ciara, haos pe aeroporturi. Pilotul Osiceanu, despre valul de RECORDURI

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Pilotul Cezar Osiceanu a vorbit în exclusivitate pentru DCNEWS despre peripețiile prin care trec aeronavele în timpul furtunii Ciara, dar și despre recordurile pe care le doboară.

"Cu doar două zile în urmă, cursa companiei low-cost Aer Lingus a decolat de la Dublin cu destinația Londra - Gatwick. Avionul Airbus 320 cu 174 de pasageri la bord, după o ora de zbor, a ajuns în zona aeroportului de destinație și din cauza furtunii Ciara a început să facă zona de așteptare la Gatwick cu speranța îmbunătățirii condițiilor meteo", a declarat Cezar Osiceanu, în exclusivitate pentru DC NEWS.

A ratat de două ori aterizarea

 

"Cum vânturile puternice au făcut imposibilă încercarea de aterizare la Gatwick avionul a fost direcționat spre Europa continentală. Doar că și la Amsterdam, și la Bruxelles aceeași furtună și aceleași vânturi puternice, astfel încât avionul a ajuns la Frankfurt, după trei ore de zbor în loc de o oră, cât era programat inițial.

Avionul și o parte din pasageri s-a reîntors a două zi, dar la Dublin. În aceeași zi, avionul British Airways de la Geneva, cu aceeași destinație- Londra aeroportul Gatwick- a ratat de două ori aterizarea și intrând în limita de combustibil a trebuit să revină în Europa continentală și să aterizeze la Lyon tot datorită situației meteo de la Amsterdam și Bruxelles", mai spune el. 

Furtuna Ciara, un nou record

 

"Și, tot în aceeași zi, ca urmare a aceleiași furtuni s-a mai doborât un record! Avionul Boeing 747 al companiei British Airways a doborât recordul de traversare a Atlanticului reușind un timp de 4 ore și 56 de minute. Vechiul record aparținea unui Boeing 787 Dreamliner al companiei Norvegian Airlines care reușise traversarea în 5 ore și 13 minute de zbor", a completat Cezar Osiceanu. 

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.28