Cum vrea Neckermann să promoveze Bucureștiul

Bucharest-city-tour
Bucharest-city-tour

Concernul Thomas Cook Neckermann intenţionează să promoveze Bucureştiul în mai multe ţări, printre care Germania, Marea Britanie şi Franţa, ca destinaţie de city break pe perioada verii, când tarifele la hoteluri sunt mai mici decât în restul anului, iar turiştii plătesc pe un pachet sub 350 de euro.

"Conjunctura e favorabilă în momentul de faţă. Tarifele hotelurilor sunt foarte mici vara, pentru că este extrasezon. Bucureştiul are mai mult turişti de afaceri, care nu vin vara, iar hotelurile rămân goale. Noi trebuie să ne comparăm cu capitalele din zonă, Sofia, Praga, Budapesta, iar tarifele la hotelurile din Bucureşti sunt mai mici vara cu peste 25-30%", a declarat Gheorghe Mărginean, proprietarul Karpaten Turism, reprezentantul în România al concernului Thomas Cook Neckermann, pentru Mediafax. De asemenea, vara companiile aeriene au zboruri cu grad de ocupare mic şi se pot obţine bilete la preţuri mici.

Turistul de city break

Potrivit lui Mărginean, turiştii care vin în city break-uri au vârste până în 50 de ani şi este dispus să cheltuiască mai mulţi bani în oraşe decât turiştii de circuite. "Având o mai mare flexibilitate, turistul de city break foloseşte şi alte servicii pe care turiştii care vin în mod organizat nu le folosesc, de exemplu autobuzele etajate. În plus, toţi vor cheltui bani în centrul istoric şi vor cumpăra suveniruri", a afirmat reprezentantul Neckermann.

Preţul pe care va trebui să-l plătească un străin care vine pentru un city break în Bucureşti, de joi până duminică, va fi cuprins între 300 şi 350 de euro, incluzând transportul cu avionul, trei nopţi de cazare la patru stele şi mic dejun.

Neckermann a avut anul trecut un proiect pilot, prin care a adus în Bucureşti pentru city break peste 600 de turişti. Mărginean estimează că, odată cu începerea promovării, compania va aduce în primul an câteva mii de turişti în Capitală, urmând ca numărul acestora să crească în fiecare an. "Neckermann a fost mulţumit de rezultatul proiectului pilot şi vrea să promoveze la o scară mult mai largă Bucureştiul. În afară de cataloage, şi-a propus să promoveze Capitala şi outdoor şi online în toate ţările în care are sucursale, printre care Germania, Belgia, Olanda, Franţa, Marea Britanie, Austria, Elveţia, Polonia, Cehia şi Ungaria. Pentru această promovare, o colaborare cu statul român ar fi binevenită. România ar putea cofinanţa din fonduri europene acest proiect, pentru a face cunoscut în lume produsul city break la Bucureşti", a spus Mărginean. El a afirmat că străinii sunt interesaţi să vină la Bucureşti pentru că este o destinaţie nouă şi ieftină.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.3.1
pixel