Cinci greşeli pe care le faci atunci când eşti la dietă. De ce nu poţi să slăbeşti

Ana Vasilescu / 28 oct 2019 / 19:56 Salveaza PDF Comentarii
Dieta
Dieta

O dietă cu rezultate excelente nu presupune să vă înfometaţi. Vă prezentăm cinci dintre cele mai frecvente greşeli pe care le faceţi atunci când ţineţi o dietă. 

Vă înfometaţi


A mânca sănătos nu ar trebui să fie sinonim cu a-ți fi foame. Înfometarea vă face mai mult rău decât bine. Prin urmare, nu trebuie să săriți mesele și idealul este să mâncați de 4 până la 5 ori pe zi. Secretul unei diete reuşite nu este înfometarea, ci să mâncaţi sănătos.  Pentru a face acest lucru, va trebui să consumăm ingrediente bogate în nutrienți, minerale, vitamine și proteine și să evităm grăsimile. 

Nu vă schimbați obiceiurile alimentare pe termen lung

 

Nu este de niciun folos să începeți o dietă și să slăbiți câteva kilograme, dacă începeţi să mâncaţi din nou haotic. Este esențial să înveți să mănânci într-un mod echilibrat. Fructele şi legumele nu trebuie să lipsească din meniul tău zilnic. 

Deveniți obsedat de calorii

 

Nu este important câte calorii mănânci, ci din ce sunt făcute și dacă provin din proteine, hidrați sau grăsimi. Prin urmare, această obsesie de numărare a caloriilor nu este deloc bună.  

Citeşte şi Dietă rapidă. Cum să slăbeşti în patru zile

 

Cantități: un factor important

 

Neobservarea cantităților de alimente este una dintre cele mai frecvente și fatale erori ale oricărei diete. Trebuie să fiţi conştienţi de dimensiunea porţiilor voastre. Doar în acest fel vă veţi putea atinge obiectivul. 

Recurgeți la băuturi zaharoase sau nesănătoase

 

Va părea o prostie, dar ceea ce bem influențează foarte mult succesul unei diete. Băuturile zaharoare, răcoritoarele şi alcoolul crec capacitatea calorică a meselor tale, 

Ca alternativă, puteți consuma întotdeauna apă sau ceai fără zahăr.

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.23