Violeta Alexandru (PNL), semnal de alarmă: Este foarte târziu pentru Bucureşti

Violeta Alexandru
Violeta Alexandru

Preşedintele PNL Bucureşti, Violeta Alexandru, a declarat sâmbătă că o administraţie inteligentă este cea care "îşi respectă cetăţenii" care plătesc taxe şi impozite şi a susţinut că Bucureştiul "pierde în fiecare zi oportunitatea de se moderniza", de a se îndrepta către oameni.

"Bucureştiul pierde în fiecare zi oportunitatea de se moderniza, de a se îndrepta către oameni (...). Cred că sunt în asentimentul vostru: de la cap se întâmplă lucrurile, de la conducere, de la deschiderea pe care o ai să asculţi societatea să vezi ce aşteptări are de la tine. Este foarte târziu pentru Bucureşti. Eu simt că fiecare zi care trece deja mă responsabilizează şi mai mult să nu pierd niciun moment să îndreptăm acest oraş cu faţa către oameni şi cu faţa către tot ce înseamnă instrumente prin care pot să aduci administraţia mai aproape de cetăţean. Pentru mine, smart administration înseamnă o administraţie care face de aşa manieră încât oamenilor să le facă plăcere să trăiască în acest oraş, este o administraţie care îşi respectă oamenii care plătesc taxe şi impozite, este o administraţie care ştie să îi asculte şi care îi livrează servicii cât mai repede, cât mai prompt, cât mai transparent şi cât mai pe nivelul de aşteptare al oamenilor. Pentru mine, smart administration înseamnă administraţie care îşi respectă cetăţenii", a spus Alexandru la cea de-a II-a ediţie a evenimentului "TNL TECH HUB - Smart Administration" organizată de Tineretul Naţional Liberal.

O idee smart vine "de oriunde"


Ea a spus că este important să existe întotdeauna înţelegerea că o idee smart vine "de oriunde". "Important este să ascultăm aceste voci din societate", a mai susţinut liderul PNL Bucureşti.

"Este obligatoriu să existe această manieră echilibrată în decizia politică între generaţia matură şi cea tânără pentru a diminua acest decalaj, iar politicile pe care le iau cei care sunt de vârstă adultă să fie şi pe aşteptarea tinerilor", a afirmat primarul municipiului Cluj Napoca, Emil Boc.

Potrivit acestuia, tehnologia reprezintă un instrument prin care se îmbunătăţeşte calitatea vieţii cetăţenilor.

El a susţinut că, în relaţia cu cetăţeanul, la Cluj-Napoca există 76 de proceduri digitale şi aplicaţii ale tehnologiei prin care se îmbunătăţeşte comunicarea şi i se oferă cetăţeanului soluţii alternative.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel