Surprize la METRO: Civilizație, cultură și gastronomie italiană, la "Il Gusto d'Italia"

metro, il gusto italia
metro, il gusto italia

Ofertă de nerefuzat la METRO Cash & Carry România. Clienții magazinelor METRO sunt așteptați în perioada 15 mai – 04 iunie 2014 să aleagă dintr-o ofertă promoţională variată la peste 900 de produse cu specific italian şi să beneficieze de alte numeroase activităţi culinare speciale ce vor avea loc în cadrul celei de-a patra ediţie a programului "Il Gusto d'Italia", dedicată sărbătoririi Zilei Naţionale a Italiei.

 

METRO România sărbătoreşte Ziua Naţională a Italiei, prin cea de-a patra ediţie a programului "Il Gusto d'Italia". Programul se bucură, pentru al patrulea an consecutiv, de susţinerea Ambasadei Italiei la Bucureşti şi a Institutului Italian de Comerţ Exterior Bucureşti.

Clienţii companiei sunt întâmpinați la magazinele METRO din întreaga ţară (exceptând magazinele METRO Punct) cu o ofertă promoţională variată la peste 900 de produse cu specific italian şi vor beneficia de alte numeroase activităţi culinare speciale.

„Sunt deosebit de încântat de noua participare a METRO Cash & Carry România la Festivalul Italian. Sunt sigur că evenimentul «Il Gusto d'Italia» va aduce şi în acest an un omagiu excelenţei produselor agroalimentare italienești şi va reuşi să aducă în faţa consumatorilor români înalta calitate a acestora", a declarat Excelența Sa, domnul Diego Brasioli, Ambasadorul Italiei la Bucureşti.

"Prin programul <>, îi întâmpinăm pe întreprinzătorii independenți, clienții noștri, cu promoții specifice care să le ofere avantaje competitive și, desigur, idei de preparate italiene", a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România.

La fel de încântat de organizarea unei noi ediții a "Il Gusto d'Italia" s-a arătat și Luca Gentile, Director al Biroului de la Bucureşti al ICE-Agenţia pentru Promovarea în Străinătate şi Internaţionalizarea Societăţilor Italiene.

Despre „Il Gusto d'Italia"

Oferta "Il Gusto d'Italia", cu peste 900 de produse cu specific italian, include alimente din categorii variate: paste, sosuri, ulei măsline, brânzeturi, carne procesată (mezeluri), legume, peşte, vinuri, fructe, sortiment variat de capere, anghinare, cafea italiană şi oţet balsamic. Dintre acestea, 70 de produse aparțin unor mărci italiene recunoscute la nivel internațional.

La finalul fiecărei săptămâni din perioada 15 mai – 04 iunie 2014, clienţii METRO Cash & Carry România vor putea asista la sesiuni de degustare oferite de parteneri ai companiei şi demonstraţii culinare susţinute de clienții noștri din segmentul HoReCa. Acțiunile transmit atât rețete culinare din bucătăria italiană, cât și o parte din stilul lor de viață.

Despre METRO Cash & Carry

METRO Cash & Carry este reprezentată în 28 ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 110.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 32 miliarde € în anul financiar 2012/2013 (pro forma). METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială.

În anul financiar 2012/2013, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 66 miliarde € (pro forma). Compania numără aproximativ 250.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 31 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

Primul magazin METRO Cash & Carry România, deschis în 1996

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi Pitești câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel