SURPRIZE la ALEGERI, cel mai așteptat moment. Chirieac și Palada dau cărţile pe faţă

Votare
Votare

Analistul politic Bogdan Chirieac l-a întrebat pe sociologul Mirel Palada despre surprizele acestor alegeri parlamentare. Potrivit informațiilor, există două surprize uriașe, reprezentate de un partid venit din „spuma mării“ și de un partid mare.

Invitat la România TV, Bogdan Chirieac l-a întrebat pe sociologul Mirel Palada despre surprizele acestor alegeri. Printre remarcile acestuia, se numără un partid mare și un partid venit din „spuma mării“.

Iată dialogul dintre cei doi. 

Bogdan Chirieac: Este într-adevăr surprins Mirel Palada de un partid mare și un partid în spuma mării? Crede Mirel Palada că lucrurile astea se vor menține în continuare până la ora 21:00? Sau, odată cu după amiaza, lucrurile se vor nivela și diseară nu vom avea cine știe ce mari surprize?

Mirel Palada: După cum bine știm, sunt surprize așteptate și surprize neașteptate. Surpriza așteptată, cea pe care unii dintre noi o știm de vreo săptămână, referitoare la partidul din spuma mării, se confirmă. Avem și o surpriză neașteptată. Din lucrurile pe care nu știam că le știam și pe care acum le aflăm, este exact această evoluție interesantă a unuia dintre partidele mari. Totuși, mai așteptăm. Vedem cum se așează lucrurile. 

Bogdan Chirieac: Vrei să ne spui că a contat și campania electorală, ieșirile de la cel mai înalt nivel, schimbarea reliefului din Sectorul 1, fiindcă propaganda a fost fără precedent în această campanie, tocmai că ea s-a desfășurat tocmai pe calea undelor, undă fiind și internetul. Foarte puțin a fost de la om la om.

Mirel Palada: Așa este, campania de la om la om, din ușă în ușă, a funcționat mult mai puțin de data aceasta. Cu excepția unui partid. Știm foarte bine, acel partid din spuma mării. Toată comunicarea din ultima săptămână, care a generat o creștere a participării la vot, după ce era sub 30%, iată că se duce spre 35%. Cei care comunicau se așteptau să mobilizeze un singur partid. S-a întâmplat să fie și mobilizarea negativă și unii dintre români să iasă să voteze de nervi și de furie la adresa comunicării insistente și persistente față de principala persoană din România care a făcut campanie pe față pentru un partid.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel