„În timpul manevrei de tranzitare a Canalului Sulina, l-au scăpat din remorci la malul stâng. Nu s-a pus traversa, s-a pus într-un unghi de 45 de grade față de axul șenalului. S-a lucrat timp de o oră, perioadă în care s-au dat alte remorci. Nava a fost repusă în șenal și își continuă voiajul, fără avarie. Singura chestie a fost că nu s-a putut trece pe lângă el în intervalul acesta de o oră. Mergea în mare liberă, e la export, e făcut la Șantierul din Brăila (sic!) și era remorcat către mare liberă.
Fiind o navă mai lungă decât lățimea canalului nu avea cum să îl blocheze, că mulți au speculat legat de Rostock, dar acolo a coincis lungimea navei cu lățimea canalului. Acesta a rămas într-un unghi de 45 de grade față de axul șenalului. De scufundat nu avea cum, nu e zonă cu piatră ca să se spargă. Singurul inconvenient e că a blocat navigația în zonă aproape o oră. Am reușit să o aducem la mal cu remorcherele pe care le avea el în convoi. E un corp de navă, de fapt, și era remorcat către mare. Avea și un remorcher al Șantierului și unul de-al AFDJ-ului”, a declarat Dan Iulian Ichim, Căpitan Şef de Port Tulcea, potrivit Digi24.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News