Presa germană, modificare în articolul defăimător la adresa României

Vlad Manolache / 04 dec 2018 / 16:17 Salveaza PDF Comentarii
Tricolor
Descriere foto: Tricolor

Televiziunea ZDF a făcut câteva modificări în articolul jignitor la adresa României, după reacția autorităților române. 

Televiziunea ZDF a făcut ușoare modificări într-un articol preluat de la agenția de presă DPA care a scris că România sărbătorește 200 de ani de la anexarea unei regiuni a Ungariei. 

"În versiunea anterioară a articolului a fost folosit expresia anexarea Transilvaniei. Am schimbat asta", se specifică la finalul articolului.

Ambasada Germaniei s-a dezis

Ambasada Germaniei la București s-a dezis de ceea ce au scris jurnaliștii publicațiilor.

"Statul român modern a luat naştere acum 100 de ani prin unificarea mai multor regiuni, printre acestea şi Transilvania. Am sărbătorit, împreună, aniversarea acestui stat român modern la 1 decembrie. Saşii transilvăneni s-au pronunţat şi ei, din proprie iniţiativă, pentru noul stat, la Adunarea Saşilor din ianuarie 1919, de la Mediaş.

Relatări publice care contrazic această înţelegere sau care pot conduce la interpretări eronate nu corespund punctului de vedere al Guvernului Federal. Pe cale de consecinţă, am solicitat Agenţiei Germane de Presă dpa şi televiziunii publice ZDF o corectură a pasajelor respective din materialul „Rumänien feiert 100 Jahre Anschluss Siebenbürgens", publicat la 01.12.2018", se arată într-un mesaj al Ambasadei.



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26