Posterior tonifiat și frumos. Program Andreea Sava: Cei patru pași esențiali

Denisa Zamfir / 28 feb 2019 / 18:00 Salveaza PDF Comentarii
Posterior tonifiat
Descriere foto: Posterior tonifiat

Posteriorul este primul afectat de gravitație și de schimbările care apar natural odată cu vârsta. Pentru cele care vor să se mențină sau să scape de celulită și să se tonifieze, Andreea Sava a conceput următorul program.

4 pași pentru un posterior frumos și tonifiat

1. Ai grijă ce și cum mănânci

 

Din păcate, chiar și femeile slabe și care n-au celulită vizibilă pe picioare au gropițe pe posterior, măcar când îl încordează. Și cum nu prea poți să mergi cu fundul complet relaxat, la plajă nu ai cum să ascunzi asta. Deci fie alegi să faci plajă în pantaloni scurți, fie iei măsuri.

Iar pentru asta, în primul rând, trebuie să ai grijă la alimentație. Începe cu pași mici. Așa se fac toată schimbările importante. Încearcă să consumi mai puțin zahăr rafinat ba chiar să-l înlocuiești cu variantele sănătoase.

Elimină prăjelile, mâncarea de tip fast food și carbohidrații proști. Adică înlocuiește pâinea și pastele cu variantele integrale. Serios că nu e chiar un efort gigantic.

2. Fără mișcare nu se poate

 

În primul rând, dacă ai prea multe kg, trebuie să slăbești. Poți face asta alergând, sărind coarda, urcând scările în ritm alert sau cu exerciții de genul din clipul de mai jos:

Apoi, trebuie să știi că fesierii sunt unii dintre cei mai leneși mușchi ai corpului. Așa se face că posteriorul este cel mai afectat de gravitație, adică de trecerea timpului. Ei trebuie antrenați constant și trebuie păcăliți. Adică să nu le dai aceleași exerciții de fiecare dată sau măcar nu în aceeași ordine.

Pentru persoanele cu fund plat, există antrenamente care pot rezolva cu succes această problemă. Secretul, însă, este consecvența. Cum timpul nu se oprește din curs, așa nici noi nu trebuie să ne oprim din a lupta cu el, adică să facem antrenamente. Nu dacă vrem să arătăm bine cât mai mult timp.

3. Fă mișcare și pe lângă antrenamente

 

Statul în fund nu face altceva decât să agraveze situația. Și da, asta include și statul la volan. Nu spun să renunți de tot la mașină dar, de câte ori nu te grăbești undeva, mergi pe jos. Fesierii nu sunt foarte antrenați în timpul mersului, dar tot îi mai dezmorțește. Și, dacă mai faci și efortul să mergi în ritm alert, deja am avansat. 

Alege, de exemplu, să nu mai mergi la supermarket să cumperi tot ce-ți trebuie pentru mai multe zile sau chiar pentru toată săptămâna și du-te la un magazin din zona ta de fiecare dată când ai nevoie de ceva. Mai iei aer și mersul pe jos, vorba bătrânilor, deci înțelepților, face piciorul frumos. Și mai ajută și fundul.

4. Bea multă apă

 

De fapt, cu asta ar fi trebuit să încep. Da, apare ȘI în acest articol pentru că da, este atât de importantă.


Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.24