"Punem accentul în această campanie pe produse de bună calitate, dar la un preţ scăzut, pentru ca orice copil din România să aibă acces la produsele din categoria IT&C de care are nevoie pentru şcoală. Ne aşteptăm, şi anul acesta, la o creştere de 20-25% a vânzărilor în perioada următoare, pe fondul cumpărăturilor generate de începerea noului an şcolar', declară Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Începând cu data de 26 august şi până pe 8 septembrie, retailerul online va derula campania "Back to School', cu reduceri de până la 70% la peste 3.500 de produse.
Astfel, până la începerea şcolii, consumatorii pot achiziţiona calculatoare recondiţionate la preţuri care pornesc de la 199 de lei, laptop-uri Asus cu preţuri de la 1.699 lei, laptopuri Lenovo la 1.499 lei, tablete de la 299 lei, multifuncţionale mai ieftine cu 30% şi calculatoare la preţuri reduse cu 30%.
evoMAG, companie din industria de comerţ electronic, fondată în anul 2005, comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.
Site-ul este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar mai mult de 80% dintre clienţi ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News