Metropolitan Life face un experiment inedit, ”Așa cum vrei tu”

Scutaru Cristina / 25 aug 2018 / 09:13 Salveaza PDF Comentarii
Experiment social
Descriere foto: Experiment social

Metropolitan Life lansează #SunăUnPrieten, o campanie despre modul în care românii se raportează la situațiile neprevăzute, care adesea îi fac să se simtă lipsiţi de control.

Campania a fost creată pentru promovarea asigurării de viață Așa cum vrei tu – o soluţie simplă, flexibilă și transparentă - prin care consumatorii pot avea mai mult control asupra momentelor imprevizibile pentru a se bucura mai mult de viaţă alături de cei dragi.

Potrivit studiilor recente, 87% dintre respondenți au declarat că își doresc o asigurare care să le facă viața mai uşoară. Cu toate acestea, mulți români recunosc faptul că evită să se gândească la evenimentele negative care ar putea avea loc sau să se pregătească pentru eventualitatea acestora și nu înțeleg întotdeauna valoarea pe care o aduce asigurarea.

Experiment social inedit

Campania prezintă un experiment social inedit, pentru a confirma un obicei adânc înrădăcinat - acela că cei dragi fac orice pentru noi - pentru a genera o conversație despre nevoia de protecție și modul în care asigurarea de viaţă poate contribui la un control sporit asupra evenimentelor neașteptate ale vieții. Experimentul poate fi vizualizat aici: www.metropolitanlife.ro/campanie/sunaunprieten.

"Am pornit de la o realitate culturală profundă, pentru a-i face pe oameni să conștientizeze nevoia de protecție și pentru a schimba percepțiile existente despre asigurarea de viață. Cercetările noastre au arătat că oamenii doresc o asigurare simplă, flexibilă și transparentă, care să-i protejeze pe ei și familiile lor, pe măsură ce pășesc prin viață pe un drum plin de provocări și schimbări. Știm că 83% din consumatori consideră că asigurarea de viață este un act de responsabilitate față de familia lor (studiu 2017) și dorim să îi ajutăm să devină mai conștienți de opțiunile existente.", a declarat Lelia Mancaș, Director de Marketing și Comunicare Metropolitan Life România.

Produs simplu, flexibil și transparent

Soluția Metropolitan Life a fost concepută pentru a le permite oamenilor să preia controlul asupra situațiilor imprevizibile ale vieții, astfel încât să se poată concentra pe ceea ce contează cel mai mult. Asigurarea Așa cum vrei tu este un produs simplu, flexibil și transparent, atribute care au fost confirmate în cercetările recente, potrivit cărora 84% dintre respondenți iau în considerare această soluție pentru nevoile lor.

"Brief-ul a fost, cu siguranță, o provocare complexă, dar ofertantă din punct de vedere creativ. Cum poți aduce în discuțiile cu cei din jur subiecte la care aceștia refuză să se gândească? Soluția a venit în momentul în care ne gândeam la insight-ul cultural foarte puternic: faptul că românii apelează la familie sau prieteni atunci când au nevoie de ajutor. Am constatat că lipsa de control pe care o simțim în aceste situații ne creează adesea o senzație de disconfort. Astfel, execuția s-a conturat în mod firesc și suntem convinși că această campanie îi va face pe oameni să se gândească serios la nevoia lor pentru o asigurare de viață. Mulțumim clientului nostru Metropolitan Life, care a dorit o campanie curajoasă și care a avut încredere să o și facă să se întâmple împreună cu noi.", a povestit Simona Suman, Creative Director MRM/McCann România.



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26