Dureri de spate. Unde greșești și ce trebuie să faci pentru a scăpa de ele

Bianca Ştefan / 19 iun 2018 / 17:57 Salveaza PDF Comentarii
durere-spate
Descriere foto: durere-spate

Te confrunți tot mai des cu dureri de spate și nu îți dai seama de lucrurile pe care le faci și despre care nu știi că îți cauzează dureri? Andreea Sava, de la Antena 3 a realizat un top al obiceiurilor banale care ne cauzează dureri de spate.

1. Sedentarismul

Lipsa mișcării nu-ți afectează doar aspectul fizic ci are ca rezultat atrofierea musculaturii, în special a celei implicate în susținerea coloanei vertebrale. Așa că orice efort va duce la dureri de coloană, cel mai frecvent în zona gâtului și cea lombară (șale).

2. Porți genți prea mari și prea grele

Dragi doamne și domnișoare, știu că gențile maxi sunt foarte cool și la modă. Problema cu ele, însă, este că-ți permit să cari după tine jumătate de casă. Ceea ce coloana dumneavoastră nu va aprecia. Nu trebuie să le umpleți. De asemenea, mai toate avem obiceiul de a purta geanta pe același umăr tot timpul. Fără să vă dați seama, poziția voastră se va modifica. Plus că săracul umăr solicitat va avea de suferit. Știu că nu vă spun nimic nou. La urma urmei sunt doar lucruri logice. Câteodată, însă, avem nevoie de cineva care să ne arate roata inventată acum mii de ani. 3. Purtarea zilnică a tocurilor prea înalte

Știu că arată foarte bine, știu că fac piciorul să arate mai subțire. Dar tocmai această postură, în care vă forțează să stați, vă solicită coloana. Dar tălpile prea plate nu sunt tocmai o binecuvântare pentru coloană. Nu degeaba există companii care investesc sute de milioane ca să inventeze tălpi tot mai comode pentru mers, alergat etc, diferite pentru fiecare tip de mișcare.

4. Poziția deficitară la birou sau în timpul somnului

Cei mai mulți dintre noi muncim la birou. Pozițiile deficitare ne afectează coloana și mușchii dar statul în fund în sine, prea mult timp, produce la fel de multe pagube. Obișnuiți-vă să vă ridicați din când în când de pe scaun și să faceți puțină mișcare sau să va întindeți spatele.

De asemenea, dacă vă treziți dimineața cu dureri de umeri, spate, gât înseamnă că nu dormiți într-o poziție corecta. O pernă prea mare vă va afecta mușchii și coloana în zona cervicală. Salteaua este și ea foarte importantă. Dacă este prea moale, coloana voastră se va curba în mod nefiresc. Iar problema este că petreceți mult timp în aceste poziții deficitare. Practic, toată noaptea.

5. Greutatea prea mare

Dacă sunteți supraponderal(ă), kilogramele în plus vă vor afecta coloana și nu numai. Imaginați-vă că mergeți non stop cu un sac de cartofi în spate sau în brațe. Un om suplu este nu doar mai agil în mișcări dar, cu siguranță, și mai sănătos.

Iată ce puteți face pentru a scăpa de durerile de spate AICI. 



Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


n-nxt.12