Dietă cu căpşuni. Cum să pierzi trei kilograme în patru zile

Loredana Brumă / 03 apr 2019 / 23:07 Salveaza PDF Comentarii
căpșune
Descriere foto: căpșune

Dietă cu căpşuni. Vă prezentăm o dietă care vă ajută să scăpaţi de trei kilograme în doar patru zile.

Dietă cu căpşuni ZIUA 1

Mic dejun: Se taie 250 de grame de căpșuni, jumătate de măr și jumătate de banană, se amestecă și se adaugă o linguriță de miere și 50 de grame de iaurt fără zahăr.

Gustare: puneți 100 grame de căpșuni și lapte cu conținut scăzut de grăsimi în blender; adăugați o jumătate de linguriță de miere și 50 ml de apă minerală. Combinați-l.

Masa de pranz: 150 g. din căpșuni, un piept de curcan, 100 grame de castravete, 300 grame de sparanghel, 10 grame de patrunjel, 20 grame din nuca tocata, 1 lingura de suc de lamaie, 6 linguri de supa de legume (sau apa minerala, o lingura de ulei de masline) Curati si tocati sparanghelul si fierbeti pana cand este moale. Cozile si castravetele se taie pe bucati mari, și carnea de curcan fâșii Se amestecă toate acestea într-un castron mare și se adaugă sucul de lamaie, supa de legume și uleiul de măsline.

Masa de seara: Faceți o salată: un cartof fiert, un usturoi și o țelină fiartă mic,  de iaurt, 50 g. de brânză cu conținut scăzut de grăsimi și patrunjel. 

Dietă cu căpşuni Ziua 2

 

Mic dejun: 2 bucăți de pâine integrală și brânză cu 2%.

Gustare: Un shake de căpşuni

Prânz: Se amestecă căpșunile tocate (100 g), ½ salată verde, 1 roșie, 1 ardei, brânză cu conținut scăzut de grăsimi (50 g), iaurt (1/2 dl), suc de lamaie, sare, pâine integrală în bucăți mici.

Gustare: Suc de căpşuni

Cină: clătite cu căpşuni

Dietă cu căpşuni Ziua 3

 

Mic dejun: Fulgi de ovaz , suc de mere, jumătate de banană și 100 g. din căpșuni

Gustare: Iurt cu conținut scăzut de grăsimi, 100 g. de căpșuni și o linguriță de miere, amestecate.

Prânz: Conopidă mică fiartă și 30 g. de sunca tocata pe bucati mici, acoperita cu o lingurita de unt.

Cină: Un piure de morcov şi un suc de căpşuni

Dietă cu căpşuni Ziua 4

 

Mic dejun: 2 bucăți de pâine integrală cu brânză, 50 g. de căpșuni.

Gustare: Suc de căpsuni

Masa de pranz: Pește (recomandăm păstrăv), aburit cu o ceapă, condimentată cu pătrunjel și bucăți de lamaie. Puneți 50 g. de căpșuni tocate pe  pește și puțin mustar (o combinație excelentă). Puteți adăuga o salată verde cu suc de lămâie sau oțet de mere.

Gustare: Puneți 150 g. de căpșuni în blender, o linguriță de miere, suc de lamaie și 11 dl. de apa. Puteți adăuga și ½ dl. de iaurt cu conținut scăzut de grăsimi

Cină: Cartofi la cuptor şi 100 de grame de căpşuni.


Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.27