Dieta cu bere. Slăbește fără efort. Meniul complet

Denisa Zamfir / 30 mai 2019 / 08:51 Salveaza PDF Comentarii
Dieta cu bere
Dieta cu bere

Deși cei mai mulți dintre noi știm că berea este bogată în calorii și îngrașă, studii recente au arătat că te ajută în regimul de slăbit dacă respecți regimul de slăbit.

Iată cum ar trebui să arate un meniu pentru a slăbi cu ajutorul berii.

Mic dejun

 

 La ora 8.00 dimineața se consumă 150 g de peşte la grătar cu suc de lămâie şi salată de varză albă.

Gustare 1

 

La ora 11.00 se bea 150 ml bere rece, amară sau fără alcool.

Prânz

 

La ora 12.00 se mănâncă 200 g carne de pasăre fiartă.

Gustare 2

 

La ora 12.10 se consumă 250 ml bere blondă, dulceagă, cu o tărie alcoolică de 2-3 grade.

Gustare 3

 

La ora 18.30 se bea o porţie de 50 ml bere, din sortimentul consumat la prânz.

Cină

 

Se mănâncă brânzeturi uscate, cu conţinut redus de grăsimi, nesărate, neafumate şi salată verde sau salată de crudităţi de sezon, acrită cu oţet de mere.

+ o porţie de bere fără alcool de cel puţin 200 ml

 
 

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.24