Dieta cu ananas: Slăbești 5 kilograme în 5 zile. Planul complet

Foto ilustrativ. Imagine de Dmitriy Gutarev de la Pixabay
Foto ilustrativ. Imagine de Dmitriy Gutarev de la Pixabay

Există o dietă cu ananas, cu ajutorul căreia poți slăbi cinci kilograme în cinci zile. 

Această dietă a fost creată de psihologul danez Sten Hegler, în 1970. Dieta originală cu ananas era o dietă monoaliment, ceea ce înseamnă că aveai voie să consumi doar ananas timp de două zile pentru a pierde 4-5 kg. Dar e plictisitor și la un moment dat ți se face silă de atâta ananas! 

Prin urmare, iată un plan recreat de dietă cu ananas, care are același efect, dar care durează 5 zile. Ai nevoie de 2 kilograme de ananas proaspăt, nu din conservă! Vei pierde rapid apă, așa că ai grijă, mai ales pe caniculă, să te hidratezi corect! La final vei fi trecut printr-o detoxifiere excelentă și vei avea un aspect proaspăt, strălucitor și tonifiat.

Atenție! Această dietă nu este menită pentru slăbitul pe termen lung și ar fi bine să consultați un medic înainte de a începe tratamentul, ca să nu vă afecteze cumva.

Meniul unei cure complete

Ziua 1

Dimineața (7.30) - 1 pahar de apă călduță cu miere și o lingură de oțet de mere
Mic dejun (8:30) - 1 cană de ananas tăiat cuburi sau felii + fulgi de ovăz
Prânz (12:00 - 12:30 p.m) - Ton la grătar + 1 cană de ananas tăiat cuburi sau felii
Gustare (4:00 p.m) - 1 cană de suc proaspăt de ananas
Cină (19:00) – O roșie medie + sparanghel + salată de ananas cu piept de pui făcut la cuptor

Ziua 2

Dimineața (7:30) - 1 pahar de apă călduță cu o lămâie stoarsă în ea
Mic dejun (8:30 a.m.) – 20 gr de migdale + 1 cană de ananas + 2 ouă fierte
Prânz (12:00 - 12:30 p.m) - Salată de pui de ananas și lămâie
Gustare (4:00 p.m) - Suc proaspăt de ananas și pepene verde cu limonadă din lămâie stoarsă, miere și frunze de mentă
Cină (19:00) - legume sotate cu somon la grătar + 1 cană de ananas

Ziua 3

Dimineața (7:30) - Ceai verde sau negru cu o lingură de suc de lămâie
Mic dejun (8:30) - 1 cană de suc proaspăt de ananas și o omletă dintr-un ou, 2 ciuperci medii și o ceapă verde
Prânz (12:00 - 12:30 p.m) - Salată cu ton + 1 cană de ananas  (sau Salata de germeni de grâu + 1 cană de ananas)
Gustare (4:00 p.m) – o jumătate de cană de ananas pe care ai stors suc de lămâie
Cină (19:00) - Legume și pui făcute la grătar (sau ciuperci în loc de pui) + 1 cană suc de ananas

Citește mai mult pe dcmedical.ro.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri





Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2021 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


cloudnxt2
YesMy