Cum poți slăbi mâncând mai mult

Rodica Mitu / 05 iul 2018 / 10:09 Salveaza PDF Comentarii
Dietă
Descriere foto: Dietă

Poți să slăbești mâncând mai mult.

Așadar, poți pierde în greutate mâncând mai mult și nu mai puțin, potrivit unui studiu citat de DailyMail, atâta vreme cât consumi alimente cu densitate energetică scăzută. Aici sunt incluse orezul, fructele și legumele, deoarece au mai puține calorii per gram față de alimentele cu conținut energetic ridicat, cum sunt brânzeturile.

Senzația de sațietate reprezintă cheia pentru a pierde în greutate, iar porții mai mari înseamnă că nu ți se va face foame de-a lungul zilei și astfel nu vei apela la diverse gustări nesănătoase.

Cum s-a desfășurat studiul 

Din studiu au făcut parte femei supraponderale și obeze care luau parte la programul de pierdere în greutate Slimming World. Acestea au fost supravegheate timp de 14 săptămâni, alături de alte femei. S-a descoperit că femeile care au urmat programul Slimming World, bazat pe consumul de alimente cu conținut energetic scăzut, au pierdut mai multe în greutate decât femeile care au urmat schema NHS, care presupune cuantificarea numărului de calorii.

Studiul a mai indicat faptul că femeile care au consumat alimente cu nivel energetic scăzut, au mâncat mai mult, dar cu mai puține calorii și astfel li s-a făcut foame mai rar.

Coordonatorul studiului, Nicola Buckland, a declarat: „Foarte mulți oameni renunță la diete pentru că li se face foarte foame între mese. Studiul nostru indică faptul că mesele care sunt bazate pe alimentele cu un conținut energetic scăzut pot să contribuie la depășirea senzației de foame dintre mese. Alimentele cu indice energetic scăzut conțin mai puține calorii, permițând astfel un consum mai mare, cu un aport caloric mai mic și cu o senzație de sațietate prelungită. De exemplu, pentru a consuma 100 de calorii, o persoană ar trebui să mănânce în jur de 250 de grame de morcovi și nu doar 20 de grame de ciocolată. Evident, senzația de sațietate va fi mult mai mare după această cantitate de morcovi".

Concluziile studiului au fost publicate în Journal of Nutrition.



Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.26