Coronavirus - COVID 19
România în stare de urgență
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642
sau la adresa de e-mail [email protected]

Au explodat vânzările în online. Creșteri cu 50% la produsele de gătit și purificatoare de aer

Vânzările în online au înregistrat creșteri semnificative în ultima perioadă. Românii au fost interesați să cumpere mai mult produse de gătit, de întreținere, dar și purificatoare de aer. 

Comportamentul de consum al românilor s-a schimbat semnificativ în ultimele 4 săptămâni, aceștia alocând o atenție mult mai mare sănătății și igienei personale. Această preocupare a generat, în ultimele săptămâni, achiziții în creștere de echipamente electronice și electrocasnice destinate întreținerii sănătății personale și menținerii unui stil de viață sănătos, se arată într-un comunicat de presă. 

Începând cu luna februarie, vânzările de purificatoare de aer la evoMAG au crescut cu 50%, ca măsură de combatere a poluării, a alergenilor, cauzați de venirea primăverii și ca o metodă de diminuare a bacteriilor și virusurilor din locuințe.

Vânzări crescute la produsele de gătit 

 

De asemenea, în ultima lună, românii au luat în calcul posibilitatea de a găti mai mult acasă, lucru ce s-a reflectat în creșterea vânzărilor de mașini de făcut pâine cu 70% și de aparate multicooker cu 30%. evoMAG a înregistrat comenzi în creștere și la roboți de bucătărie, blendere și storcătoare de fructe.

O categorie aparte către care clienții și-au îndreptat atenția în această perioadă a fost reprezentată de Fitness & wellbeing, produse care permit continuarea activității fizice acasă. Astfel, cele mai vândute echipamente indoor au fost benzile de alergat, stepperele și bicicletele de fitness.

Ce au mai cumpărat românii 

 

În continuare, la mare căutare au fost și dispozitivele destinate monitorizării activității sportive. Românii au cumpărat în ultimele 4 săptămâni brățări fitness și ceasuri sportive, care pot monitoriza pașii, ritmul cardiac, caloriile consumate etc.

În categoria produselor de îngrijire personală, dispozitivele cele mai căutate au fost termometrele cu detecție rapidă, fie cu raze infraroșii, fie de contact, și tensiometrele.

În medie, bugetul pe care l-au alocat românii pentru achiziții de astfel de produse a fost de aproximativ 1500 lei.

Te-ar putea interesa

Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


dcn.n-nxt.25