Andreea Sava: Topul alimentelor gustoase care te ajută să slăbești

Denisa Zamfir / 20 noi 2018 / 18:49 Salveaza PDF Comentarii
Siluetă
Descriere foto: Siluetă

Îți dorești o slăbire garantată, pe termen lung, dar să consumi și alimente gustoase? Dietele sunt soluții pe termen scurt, de aceea Andreea Sava, de la Antena 3, recomandă un stil de viață sănătos.

Iată 7 alimente delicioase recomandate de Andreea Sava pe blogul personal și care te ajută în procesul de slăbire

1. Ananas

Este un adevărat fruct-minune, inclus în categoria plantelor medicinale. Are doar 50 de calorii la 100 de grame, conținut mare de fibre care reglează digestia și de antioxidanți, excelenți în combaterea celulitei. Reglează nivelul de zahăr din sânge și accelerează digestia proteinelor, datorită bromelainei.

Atenție, trebuie consumat crud și cât mai copt. De asemenea, trebuie să aveți grijă fiindcă are un grad mare de aciditate. După ce ați mâncat ananas, e indicat să mâncați un cubuleț de cașcaval, tocmai pentru a reduce aciditatea din gură, pentru a vă proteja dantura.

2. Cartofi

Erați convinși că trebuie eliminați din orice cură de slăbire, nu? Ei, bine, iată că nu. "Cartofii îngrașă" este o idee pe cât de răspândită, pe atât de greșită. 100 de grame de cartofi conțin cam 80 de calorii, ceea ce este foarte puțin. Desigur că depinde cum îi mâncați. Dacă aceste 100 de grame le prăjiți, vor avea 400 de calorii, nu 80, plus grăsimi nesănătoase și atunci da, îngrașă.

Copți sau fierți, însă, chiar vă vor ajuta să slăbiți. Dacă apoi îi lăsați să se răcească înainte să-i mâncați, amidonul, prin acest proces termic, se transformă în amidon rezistent care se comportă ca o fibră alimentară. Adică reglează digestia.

E de preferat să mâncați cartofii roșii noi și cu tot cu coajă. Atenție, însă, la combinații. Sunt extrem de importante. Nu se combină cu alte surse de amidon, deci nu cu pâine sau făinoase, și nici cu vreun fel de proteine, cu atât mai puțin carne. Pot fi mâncați doar împreună cu legume.

3. Brânza de capră

Este gustoasă și conține foarte puține grăsimi, în comparație cu brânzeturile din alte feluri de lapte.

4. Fructele roșii

Sunt foarte bogate în antioxidanți care, așa cum am spus și în cazul ananasului, ajută la arderea depozitelor subcutanate de grăsime și în fibre care reglează procesele digestive.

5. Ciocolata neagră

Și aici mă refer la cea cu un conținut de cacao de minimum 70%. Este bogată în antioxidanți și este foarte sățioasă.

6. Carnea slabă și peștele

Pui, curcan, vită și, desigur, peștii oceanici care sunt surse de grăsimi sănătoase. Sățioasă și cu puține calorii, este sursă excelentă de proteine despre care v-am mai spus că sunt digerate cu mai mult efort de organism deci metabolismul este pus la treabă. Adică arderile vor fi intensificate.

7. Ouăle

Fiind și ele surse excelente de proteine, logica de la punctul anterior va funcționa corespunzător.


Te-ar putea interesa








Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?


Copyright 2018 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.25