Andreea Sava: TOP alimente pentru digestie

 Siluetă
Siluetă

Un tranzit digestiv fără probleme este cheia unei siluete frumoase fără efort dar și a frumuseții pielii. Iar secretul unei digestii ușoare este, în primul rând, o alimentație bogată în fibre. Pe lângă efectele nemaipomenite asupra digestiei, fibrele mai ajută la reglarea colesterolului și a nivelului de zahăr din sânge, se arată pe blogul Andreei Sava.

Pe scurt, fibrele sunt de două feluri: solubile, care ajută la absorbția nutrienților, și insolubile, cele care favorizează tranzitul prin intestin. Iată și o listă, pe categorii, cu alimentele cele mai bogate în fibre pe care este indicat să le introduceți în dieta zilnică.

Fructe

  • Zmeură
  • Pere, cu tot cu coajă
  • Mere, cu tot cu coajă
  • Banane
  • Portocale
  • Smochine
  • Căpșuni
  • Struguri

Făinoase și cereale

  • Spaghete integrale
  • Orz
  • Fulgi de tărâțe
  • Ovăz
  • Orez brun
  • Pâine de secară
  • Pâine din făină integrală

Legume

  • Anghinare
  • Păstăi
  • Broccoli
  • Nap
  • Varză
  • Cartofi cu tot cu coajă
  • Roșii
  • Morcovi

Leguminoase, nuci și semințe

  • Mazăre
  • Linte
  • Fasole, diverse sortimente
  • Migdale
  • Fistic
  • Nuci pecan
  • Semințe de chia
  • Semințe de in

[citeste si]

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play




Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2021 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


cloudnxt1
YesMy