DCNews Lifestyle Bizar Gafă companie aeriană. Pasager numit \"domnule Om”

Gafă companie aeriană. Pasager numit \"domnule Om”

Compania americană United Airlines i-a cerut scuze bărbatului pentru că un avion a plecat fără el, deşi se afla la poartă de îmbarcare.

CITEȘTE ȘI: Companii aeriene: TOPUL celor mai bune locuri FIRST CLASS - FOTO

Destinatarul Chris Chmura este numit de trei ori \"domnule Om\" în mesajul companiei aeriene, scrie Yahoo România.

Practic, United Airlines a trimis un e-mail cu un text standard de scuze, omiţând să îl personalizeze cu numele clientului nemulţumit.

Scrisoarea a devenit virală după ce bărbatul, care lucrează ca jurnalist în Florida, a postat-o pe Twitter, potrivit \"Daily Mail\".

\"Au plecat fără mine şi voiam să ştiu de ce\", a declarat Chris Chmura, care susţine că s-a prezentat la poarta de îmbarcare la ora 7.12 pentru avionul programat să plece la 7.32.

Știri similare din categoria Bizar Vezi toate articolele