€ 4.8278
|
$ 4.4355
|
Coronavirus - COVID 19
România în stare de urgență
-
confirmate
-
vindecate
-
decese
Sună-ne (Luni - Vineri, 09:00 - 18:00) sau scrie-ne la numărul 0772.264.642 sau la adresa de e-mail [email protected] și pune intrebări despre coronavirus, situații sociale, medicale, suport psihologic. Semnalează situații deosebite.

10 greșeli din dietă care îți distrug silueta

Adisa Codruț / 21 feb 2020 / 22:07


Dacă perechea ta de blugi preferată nu se mai potrivește deși ești de ceva vreme la dietă, e posibil să faci una dintre aceste 10 greșeli.

1. Dietele Crash

Dar când mănânci atât de puține calorii, îți încetinești metabolismul

2. Sari peste micul dejun


Săritul micului dejun pare o modalitate simplă de a reduce caloriile, dar vă poate face foame în restul zilei.

3. Prea multe gustări

Micile gustări din timpul zilei pot părea inofensive, dar adaugă calorii extra în dieta ta.

4. Prea puține gustări sau deloc

Gistările vă ajută să vă mențineți metabolismul cu viteze mari, mai ales dacă gustările sunt bogate în proteine.

5. Prea puține grăsimi

Produsele cu conținut scăzut de grăsimi pot juca un rol important în dieta ta. Amintiți-vă doar că un conținut scăzut de grăsimi nu este același cu cel scăzut de calorii. Grăsimile sunt însă sănătoase în cantități moderate.

6. Prea multe calorii

Când numărăm calorii, mulți dintre noi tind să trecem cu vederea ce este în băuturile noastre. Aceasta este o mare greșeală când luați în considerare că unele cafele fanteziste și băuturi alcoolice au mai mult de 500 de calorii.

7. Prea puțină apă.

Apa este esențială pentru arderea caloriilor.

8. Dieta fără lactate


Laptele plin de grăsime, brânza și înghețata sunt un tabu pentru mulți consumatori, dar înlăturarea alimentelor lactate poate fi contraproductivă. Unele cercetări sugerează că organismul arde mai multă grăsime atunci când primește suficient calciu și produce mai multă grăsime atunci când este lipsit de calciu.

9. Mâncarea de tip fast food

Conform unui studiu de lungă durată, persoanele care mâncau produse de tip fast food mai mult de două ori pe săptămână au câștigat cu 10 kilograme mai mult decât cele care au mâncat mai puțin de o dată pe săptămână.

10. Stabilirea obiectivelor nerealiste

Să-ți spui că vei pierde 20 de kilograme în prima săptămână este probabil o iluzie. Dacă știți că nu veți putea să o faceți, este posibil să nu începeți niciodată dieta în primul rând. Un obiectiv realist este vital pentru o dietă de succes. Dacă nu sunteți sigur care ar trebui să fie obiectivul dvs., discutați cu un dietetician.

 

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


dcn.n-nxt.25