Trenurile au întârzieri masive!

Trenurile ajung şi azi cu întârzieri de până la trei ore în Gara de Nord din Capitală.

Începând cu data de 7 decembrie și până astăzi, Compania Națională de Căi Ferate, testează sistemul de dirijare a căii ferate, efectuându-se lucrări între Chitila si Brazi.

Sunt întârzieri din acest motiv foarte mari pentru toate plecările și sosirile din Gara de Nord. Cele mai afectate garnituri sunt cele de pe ruta Satul Mare – Bucuresti Nord, unde sunt afișate 200 de minute, şi trenurile care vin din Brasov sau Bacau cu întârzieri de peste 120 de minute. Sunt afectate și trenurile care pleacă din Capitală spre toate zonele țării.

Se circulă și în cursul zilei de astăzi în condiții speciale, de tip cale liberă, un tip de circulație manuală.

Angajații CFR spun că situația se va remedia astăzi, și că aceste teste trebuie efectuate pentru siguranța cetățenilor și pentru un trafic mai bun.

Compania Națională de Căi Ferate explică printr-un comunicat de ce este afectată circulaţia trenurilor între Chitila și Brazi.

„CFR SA testează noul sistem de dirijare a traficului ERTMS nivel 2, pe segmentul feroviar Chitila - Brazi

Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA informează că pe segmentul Chitila – Brazi unde se testează noul sistem de dirijare a traficului ETCS/ERTMS nivel 2, trenurile circulă, în cursul zilei de azi, în condiţii speciale, de tip cale liberă.

Trenurile de călători aflate în circulaţie vor înregistra întârzieri pe segmentul feroviar Bucureşti – Ploieşti, deoarece pe toată perioada testării noului sistem de dirijare a traficului se diminuează capacitatea secţiilor de circulaţie şi se prelungesc timpii de mers.

Lucrările de punere în funcţie a noului sistem de coordonare şi dirijare a traficului feroviar afectează circulaţia trenurilor care tranzitează staţiile de cale ferată Bucuresti Nord, Bucureşti Basarab, Chitila, Buftea, Periş, Crivina, Brazi şi Ploieşti.

Proiectul pilot ETCS/ERTMS nivel 2 are ca principal scop întocmirea unui set de reguli de operare din punct de vedere tehnic şi comercial, conform normelor europene. Acest set de reguli de operare, împreună cu echipamentele speciale montate în cale, vor constitui baza de implementare a acestui nou sistem pe tot Coridorul IV paneuropean. Principalele lui beneficii sunt îmbunătăţirea siguranţei circulaţiei şi creşterea capacităţii de transport.

CFR SA mulţumeşte publicului călător pentru înţelegere şi le cere scuze pentru întârzierile înregistrate în aceste zile în graficul de circulaţie."

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel