McCann PR lansează GREATEENS

Diana Popescu / 12 apr 2017 / 17:02 Salveaza PDF Comentarii

McCann PR lansează GREATEENS, o inițiativă menită să descopere, să cureze, să sprijine și să promoveze următorul val de influenceri, se arată într-un comunicat de presă.

„Comunicarea prin influenceri nu e nouă pentru nimeni” spune Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR „dar cred că ne apropiem de apogeul acestui trend. Vedem o avalanșă de conținut în care comunicarea unui brand riscă să își piardă identitatea, la fel cum publicul distinge din ce în ce mai greu între creatorii de conținut. Trăim o epocă a cantității care e pe sfârșite, iar în mișcarea inevitabilă - noutate –> cantitate –> calitate - ideea de a ne implica în evoluția următoarei generații de influenceri – cea care devine parte integrantă a peisajului de comunicare - ne-a părut un pas natural și, mai ales, necesar”.

„Un alt trend important care ne-a inspirat a fost acest nou val de micro-influenceri - ce am observat și noi de-a lungul campaniilor din ultimii ani. Influencerii de nișă au comunități mai dinamice, mult mai dornice de conversație, de engagement. Iar această deschidere a publicului are nevoie, ca răspuns, de o creștere a calității colaborării dintre branduri și influenceri și a conținutului pe care aceasta o produce. Noi o vedem ca o nouă provocare, atât la nivel de agenție,  cât și de industrie”, a declarat Imola Zoltan, Managing Partner McCann PR.

Ce este GREATEENS?

GREATEENS este o abordare multipunct a comunicării prin influenceri – reunind un efort educațional și curator, un spațiu de creație, producție și o interfață flexibilă între creatorii de conținut și brandurile cele mai potrivite pentru colaborare.

Programul va debuta printr-o serie de workshopuri susținute de lideri din vlogosfera și blogosfera din România, din diferite domenii, de la muzică, la beauty, cooking, sport și IT.

Pe lângă partea de mentorat și educație, GREATEENS va însemna și un spațiu dedicat în care aceștia vor putea crea conținutul pe care îl doresc – împreună sau individual, ca efort personal sau în parteneriat cu brandurile ce se pliază cel mai bine pe intențiile lor.

GREATEENS din toata țara se vor putea înscrie prin intermediul paginii de Facebook a McCann PR - https://www.facebook.com/mccannprromania/. 

[citeste si]

 

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.24