Marius Vintilă, DEMASCAT. Radu Buzăianu: Vă spun eu pentru cine lucrează

Scutaru Cristina / 08 noi 2017 / 09:16 Salveaza PDF Comentarii

Radu Buzăianu, realizator B1 TV și Gold FM, l-a demascat pe Marius Vintilă după ce acesta din urmă a avut un schimb de replici cu Liviu Dragnea în avion.  

"Marius Vintilă lucrează la un radio mediocru. Se numește 'Radio Seven'. Are 20 de oameni care îi ascultă emisiunea. Dar nu este important la ce radio lucrează, ci al cui este radioul pentru care lucrează acest om curajos care s-a dus și i-a dat două replici de l-a învârtit pe Dragnea.

[citeste si]

Marius Vintilă lucrează la un radio al domnului Bondrea care are o Universitate. Se numește Spiru Haret. Ultima dacă când am auzit vorbind despre Universitatea Spiru Haret a fost în contextul în care erau niște diplome aruncate aiurea, adică era o așa-zisă fabrică de diplome. Nu stau să vă citesc cine este Bondrea cel pentru care lucrează Marius Vintilă. Acel radio nu trăiește din profit, ci din banii domnului Bondrea.

Domnule Vintilă, când dați dumneavoastră așa replici, nu vă gândiți ca mâine, când ajungeți la radio, să vă duceți peste domnul Bondrea și să îi spuneți și lui câteva vorbe despre situația aceasta bizară în care se află?", a zis Radu Buzăianu la "Bună, România!", emisiunea pe care o realizează alături de Răzvan Zamfir.

"Marius Vintilă ar putea zice că și eu lucrez la un radio care îi aparține lui Sorin Ovidiu Vântu. Haideți să lămurim lucrurile. Sorin Ovidiu Vântu este într-o situație fiscală delicată. Nu a dat niciun ban pentru radioul la care lucrez în ultimii ani. Doar îl are așa, cu numele", a mai zis Radu Buzăianu.

VEZI ȘI: Mesaj protestatari. Medicul Constantinescu, INTERVIU. Ce ar face dacă ar veni Rareș Bogdan să-l trateze

 

Aurelian Bondrea a înființat Universitatea Spiru Haret. Prin 2009, instituția a fost implicată într-un scandal monstru, după ce fostul ministru al Educației, Ecaterina Andronescu, a denunțat superficialitatea pregătirii din facultățile universității. De asemenea, unii au numit-o, o perioadă de timp, "fabrică de diplome".

VEZI ȘI: Vintilă - Dragnea, delir în avion. DJ-ul Silviu Andrei, reacție de milioane

 

Cât despre Radio Seven, presa vremii, în 2015, scria că "este deţinut de societatea Mass Media România de Mâine SRL, ai cărei asociaţi sunt Fundaţia România de Mâine (21 membri fondatori; preşedinte: Aurelian Bondrea) - 50,0361% şi Universitatea Spiru Haret - 49,9639%".

 

VEZI ȘI: Marius Vintilă, FĂRĂ emisiune. Mister TOTAL





VOTEAZA ARTICOLUL
   Pozitive: +26    Negative: -4

TOP STIRI CELE MAI...









Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Vezi versiunea de mobil a siteului

nxt.m