Un cititor DCNews ne-a împărtășit experiența sa dezamăgitoare legată de campania de marketing a companiei Petrom, ”Relaxează-te cu gașca de haioși”.
Despre campanie
Campania a fost lansată în 4 septembrie și se încheie (sau se încheia) în 19 noiembrie. Presupunea strângerea de 15 puncte bonus, pe care le lipeai pe un talon, iar valoarea unui punct bonus era de 25 de lei cheltuiți pentru un autoturism. După un calcul simplu, veți realiza că acest lucru înseamnă 375 de lei. Talonul asigura reducerea cu 70% din prețul unui produs promoțional. Diferența de 30% este achitată de client.
Cititorul DCNews ne-a trimis un e-mail în care ne semnalează că a fost la începutul lunii noiembrie să-și revendice premiul, dar i s-a spus că s-a încheiat campania în 26 octombrie. Acesta se declară dezamăgit și consideră că Petrom este o companie neserioasă, prin astfel de decizii, față de clienții săi.
DCNews a contactat un reprezentant al companiei Petrom și a trimis întrebările cu privire la această situație. De îndată ce vom avea un răspuns din partea companiei și informații complete despre această situație, le vom publica. Deocamdată, nu avem mai multe informații decât cele trimise de cititor.
Iată mail-ul primit pe adresa redacției:
”Buna ziua,
O noua experienta dezamagitoare cu campaniile de marketing OMV-Petrom: de data aceasta pernitele "gasca de haiosi".
La solicitarea copiilor, am alimentat, in mod repetat, ambele masini ale familiei la statiile Petrom, pentru a colecta cat mai multe "puncte bonus". Pentru a cumpara, in final, pernitele "haioase".
Intr-una din zilele inceputului de noiembrie, impreuna cu copiii, am intrat intr-o statie Petrom sa isi aleaga cate o pernita. "Nu se poate. S-a incheiat campania!". Ma uit in zona in care erau expuse obiectele promotionale. Disparusera.
Dau sa plec, dar copiii imi semnaleaza ca promotia se incheie de abia la sfarsitul lui noiembrie. Ma intorc, insa mi se arata un anunt "SC OMV PETROM Maketing (...) a decis modificarea Regulamentului (...). Campania s-a incheiat in 26 octombrie".
Ma supar - copiii si mai tare - ca au ramas cu taloanele completate degeaba.
Cateva remarci:
1. Nu discut latura legala: evident ca printr-o simpla prevedere in Regulament: "organizatorul isi rezerva dreptul sa modifice Regulamentul / sa inceteze campania ..." s-a rezolvat problema. Dar cum ramane cu imaginea?
2. La o companie atat de mare, sa te impiedici intr-o astfel de campanie? In mod evident exista statistici amanuntite privind livrarile de carburanti in statiile Petrom (pe zile, luni, etc.). Deci o estimare cu grad mare de acuratete se putea face pentru a evalua necesarul de produse promotionale.
3. Ma incapatanez de ani de zile (multi) sa cumpar carburant doar de la Petrom. Pe principiul "daca e sa platesc, macar sa platesc unei companii romanesti" (ma rog, cat mai e romaneasca).
Insa cuvantul care mi se pare ca descrie acest gen de situatii este: "Neseriozitate".
PS: Daca accesezi site-ul www.petrom.ro, ti se spune si acum "sa aduni puncte bonus" si "sa te distrezi cu gasca de haiosi".
”
Dacă sunt și alți clienți Petrom care se află în această situație, ne puteți scrie în comentarii sau ne puteți trimite e-mail pe adresa [email protected].
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu