Fructe de pădure, ciuperci sau broccoli sunt doar câteva din noile sortimente care consolidează primul program de susținere a producătorilor locali din România, „De-ale noastre", care face parte din platforma METRO Cash & Carry România.
În 2014, METRO Cash & Carry România adaugă produse noi în sortimentul "De-ale noastre", programul ajungând la o ofertă de 45 de legume și fructe produse local. Printre noile articole se numără fructele de pădure, ciupercile și broccoli.
Tehnicile tradiționale de cultivare conferă gustul și mirosul deosebit ale acestor produse și se bazează pe utilizarea, în proporție de peste 90%, a îngrășămintelor naturale.
Produsele „De-ale noastre" sunt disponibile în rețeaua magazinelor METRO România, în intervalul mai-decembrie 2014, perioada de vârf (cu cele mai multe produse disponibile la raft) fiind iunie-septembrie.
Programul face parte din platforma METRO Cash & Carry România, de susținere a producătorilor locali, prin care compania încurajează dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei și stabilește noi standarde la nivelul pieței și a producătorilor.
"Continuăm să investim în «De-ale noastre», un program care aduce beneficii atât producătorilor de fructe și legume, cât și clienților și consumatorilor care se pot bucura astfel, de gustul și mirosul autentice al produselor de origine controlată, obținute prin tehnici tradiționale de cultivare. Ne bucurăm să avem alături de noi parteneri din 33 de localități, din 9 județe ale țării, și să îi sprijinim să practice o agricultură sustenabilă, să se dezvolte și să contribuie, în acest mod, și la dezvoltarea comunităților locale", a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România.
Fructele și legumele "De-ale noastre" sunt urmărite cu atenție, din momentul semănatului și până în momentul în care acestea ajung pe rafturile magazinelor. Astfel, se asigură trasabilitatea sau originea lor controlată, o garanție a siguranței alimentare și a calității lor superioare. Informaţii referitoare la originea acestora, metodele de producţie folosite sau perioada de recoltare sunt disponibile la raft.
Despre METRO Cash & Carry
METRO Cash & Carry este reprezentată în 28 ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 110.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 32 miliarde € în anul financiar 2012/2013 (pro forma). METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul financiar 2012/2013, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 66 miliarde € (pro forma). Compania numără aproximativ 250.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 31 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de . METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi Pitești câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro .
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News