China, operațiune de influență a alegerilor intermediare din SUA. S-a încercat influențarea alegătorilor din statele swing

Foto cu caracter ilustrativ: Pexels
Foto cu caracter ilustrativ: Pexels

Conturile false de pe rețelele sociale care provin din China au provocat atacuri partizane împotriva alegătorilor americani, potrivit unui raport de la Meta.

Înaintea votului din noiembrie, o operațiune de influență a rețelelor de socializare care are originea în a doua economie din lume a vizat alegătorii americani din ambele partide majore, potrivit unui raport publicat marți de Meta.

Activitatea – care s-a desfășurat între noiembrie 2021 și septembrie 2022 – a folosit conturi false de rețele sociale de pe Facebook, Twitter și Instagram pentru a distribui mesaje partizane pe subiecte fierbinți precum drepturile la avort și pandemia COVID-19, vizând adesea state swing precum Florida.

Campania de influență din China l-a acuzat și pe președintele american Joe Biden de corupție, în timp ce i-a criticat pe politicieni republicani de frunte precum senatorul republican Marco Rubio din Florida pentru că nu sprijină reformele privind drepturile armelor.

Efortul de un an de a influența alegătorii americani marchează o schimbare de pas în modul în care actorii chinezi operează online.

China încearcă să semne disidență și neîncredere în SUA

Anterior, astfel de campanii de influență s-au concentrat în primul rând pe mustrarea politicii externe a SUA și pe avertismentul împotriva izolării Chinei pe scena globală. Cu toate acestea, cea mai recentă activitate de social media, care a primit puțină atenție din partea alegătorilor legitimi din SUA și a fost închisă de companiile de social media pentru încălcarea politicilor lor înainte de a putea avea vreun impact semnificativ, evidențiază strategia online în evoluție a Chinei de a semăna disidență și neîncredere în Statele Unite.

Meta nu a oferit detalii despre modul în care a asociat campania de influență ascunsă cu indivizi cu sediul în China și nici nu a putut atribui direct activitatea unor grupuri specifice precum Partidul Comunist Chinez. Ca parte a raportului său, gigantul rețelelor sociale a spus că a folosit o serie de factori, inclusiv unele dintre postările false pe rețelele de socializare scrise în chineză, adesea în timpul zilei de lucru în China, pentru a face conexiuni.

„Este o combinație de diferiți indicatori tehnici și comportamentali pe care îi folosim [aceasta referință] unul cu celălalt și indică [în] aceeași direcție”, au precizat reprezentanții Meta, conform Politico.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel