Organizația internațională Campania lansată de Vier Pfoten cere companiilor din industria textilă să nu mai folosească blana naturală pentru produsele lor. „Alătură-te, printr-o nouă atitudine, campaniei noastre împotriva blănurilor. Protestul este online, însă mesajul este cât se poate de real și clar: blana naturală nu își are locul în modă!”, a declarat șeful de proiecte naționale Vier Pfoten, Veronica Tulpan. Campania are în vizor șapte mari companii: Armani, Burberry, Prada, Kookai, Max Mara, Closed și Napapijri.
Fiecare participant la campanie își poate crea propriul avatar, botezat "naketar" pe website-ul campaniei www.furfree-parade.org. Totodată, pe website se găsesc informații importante despre industria blănurilor: chiar și folosirea unor mici bucăți de blană naturală în obiectele de vestimentație reprezintă o cruzime față de animale, blănurile din Europa nu sunt "mai prietenoase" decât cele provenite din China, fermele demonstrative și etichetarea produselor din inițiativa companiilor sunt înșelătoare.