Un supermarket din România a lansat „căruciorul surpriză“. Produsele, reduse cu 65%

Foto: Freepik
Foto: Freepik

Unul dintre cele mai cunoscute supermarketuri din România a lansat  în premieră în țara noastră conceptul de „căruciorul surpriză“.

Supermarketul Auchan a lansat zilele trecute conceptul de „căruciorul surpriză“, produsele fiind reduse cu 65%. Pe 29 martie 2024, Auchan a oferit tuturor clienților din hipermarketurile Auchan Sibiu, Craiova Electroputere și Târgu Mureș Plaza Mall posibilitatea de a cumpăra produse nealimentare cu prețuri reduse cu 65% față de prețul de la raft.

Produsele au fost adăugate în cărucior de către angajații companiei. Clienții nu au putut vedea ce se află în acesta decât după ce au achitat la casă. Printre produsele din „căruciorul surpriză“ se numără electronice, produse de menaj, de îngrijire a casei, decorațiuni etc.

În numai 2 ore de program, 150 de „cărucioare surpriză“ au fost vândute de supermarket. Unii clienți au cumpărat chiar mai multe în același timp.

Astfel, în cazul unor cărucioare care în mod normal valorau între 540-1450 lei, clienții au plătit cu 65% mai puțin, adică aproximativ 200-500 lei.

Compania a precizat că acțiunea va continua și în această săptămână, magazinele unde se va desfășura urmând a fi anunțate pe siteul magazinului.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Cele mai noi știri
Cele mai citite știri

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel