EXCLUSIV  Sorin Chinde, directorul GFR, informații neștiute. Dezvăluiri la DCNews

Bogdan Bolojan / 31 dec 2017 / 11:12 Salveaza PDF Comentarii

Sorin Chinde, directorul Grup Feroviar Român(GFR), companie a grupului Grampet, a oferit informații de culise la interviurile DCNews. El a vorbit despre soluții privind decongestionarea traficului din România, pentru dezvoltarea economiei țării, cum sunt privite ultimele măsuri fiscale de mediul de business dar și despre cum a ajuns GFR să se extindă pe piețele regionale, în timp ce compania de stat se zbate să supraviețuiască. 

În cadrul interviului, Sorin Chinde  a anunțat că salariile angajaților vor rămâne neschimbate, iar trecerea contribuțiilor de la angajator la angajat nu va afecta personalul. De asemenea, directorul GFR a vorbit despre planurile de extindere ale companiei.

Toate detaliile aici: https://www.dcnews.ro/sorin-chinde-directorul-gfr-salariile-nete-ale-angaja-ilor-raman-neschimbate-vrem-sa-devenim-cel-mai-mare-jucator-privat-din-aceasta-parte-a-europei_572455.html.

Totodată, directorul GFR a vorbit și despre traficul ROLA, o soluție care ar putea decongestiona șoselele aglomerate din România, zone cunoscute pentru traficul de marfă, acolo unde sunt o mulțime de TIR-uri sau camioane. 

Știrea completă aici: https://www.dcnews.ro/sorin-chinde-director-gfr-traficul-rola-decongestioneaza-soselele-din-romania_572466.html

Sorin Chinde a vorbit despre beneficiile pe care România le-ar putea avea dacă ruta finală a Drumul Mătăsii va traversa țara noastră. El spune că țara noastră și-ar putea dezvolta infrastructura, numai că decizia este la mâna Chinei.

Restul detaliilor, aici: https://www.dcnews.ro/sorin-chinde-drumul-matasii-beneficii-majore-pentru-romania-dezvoltarea-porturilor-si-a-infrastructurii-rutiere_572500.html

Directorul GFR spune că România a ajuns în acest moment să transporte pe calea ferată o cantitate de mărfuri de aproape șapte ori mai mică decât înainte de 1989. Chiar și la această cantitate, există numeroase impedimente legate de infrastructură, ceea ce determină scăderea competivității României. 

Toate detaliile, aici: https://www.dcnews.ro/sorin-chinde-transportul-de-marfa-de-sapte-ori-mai-mic-ca-inainte-de-89-infrastructura-slab-dezvoltata-scade-competivitatea-romaniei_572480.html

Sorin Chinde a spus la interviurile DCNews că ultimele măsuri fiscale adoptate de Guvern sunt manageriabile și nu înțelege reticența și teama anumitor companii străine. 

Cum argumentează, citiți aici: https://www.dcnews.ro/masuri-fiscale-sorin-chinde-nu-in-eleg-ingrijorarea-companiilor-externe_572827.html

De asemenea, Chinde spune că în acest moment țara noastră plătește factura ignoranței care a avut loc de-a lungul timpului la CFR. El a povestit la DCNews Live cum reușește GFR să aibă un profit care să-i permită să se extindă și pe alte piețe europene, în timp ce compania de stat nu se descurcă prea grozav. 

Declarația completă o citiți aici: 

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2020 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.28