România, premiată pentru soluții IT de management al situațiilor de urgență

Crişan Andreescu / 22 sep 2016 / 17:09 Salveaza PDF Comentarii

Soluțiile IT românești sunt tot mai apreciate în competițiile internaționale. De această dată, o suită de produse software creată special pentru managementul situațiilor de urgență a fost premiată în două categorii la International Business Awards 2016. Astfel, produsele dezvoltate de Teamnet Group au primit distincția Gold Winner în categoria Best New Product/ Service – Software Development Solution și Silver Winner pentru Best New Product/ Service – Software – Integration Solution.

International Business Awards reprezintă una dintre cele mai recunoscute competiții de profil la nivel global. În acest an, s-au înregistrat înscrieri din 60 de țări și un număr de 3.800 de nominalizări. Printre câștigătorii competiției din acest an, se regăsesc și AT&T, Cisco Systems, Vodafone, Accenture, OMV Group, Unilever, Thomson Reuters, Visa Europe, Mondelez International.

"Dincolo de aceste premii, pe care le primim cu bucurie, suita reprezintă munca noastră de 8 ani în cercetarea și dezvoltarea unor produse care să răspundă nevoilor actuale ale autorităților din orice țară pe zona managementului situațiilor de urgență, mai ales în contextul global tot mai vulnerabil din punct de vedere al siguranței publice. Aceste soluții sunt implementate, în prezent, în 16 agenţii naţionale şi regionale, fiind folosite de peste 1.500 de operatori pentru a gestiona situaţii de urgenţă în România, Serbia şi Bulgaria. O valoare adăugată a suitei este dată și de componenta de Face Recognition, prin colaborarea cu grupul japonez NEC", a declarat Bogdan Padiu, CEO Teamnet Group.

Câștigătorii International Business Awards au fost stabiliți de peste 200 de executivi din toată lumea, care au jurizat aplicațiile în intervalul mai - august. Denumite și „Stevies", premiile vor fi înmânate câştigătorilor în cadrul unei gale organizate la Roma, pe 21 octombrie 2016. Mai multe informații despre câștigători și competiția International Business Awards puteți consulta aici.

Suita Teamnet răspunde celor patru faze de management al unei situații de urgenţă sau de dezastru - mitigare, pregătire, răspuns şi recuperare. Aceasta cuprinde trei produse de bază - EmerGIS, EmerCONF şi EmerSIM - şi nouă extensii care pot funcţiona independent sau integrate cu alte produse Teamnet, precum și cu produse ale unei alte companii. Pentru mai multe detalii despre componentele suitei de Emergency a companiei, consultați imaginea atașată.





VOTEAZA ARTICOLUL
   Pozitive: +4    Negative: 0

TOP STIRI CELE MAI...









Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Vezi versiunea de mobil a siteului

nxt.m