Renunțăm la ”tărâmul alegerilor”. Ce va promova noul brand de țară

land of choice
land of choice

Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, a declarat  că brandul turistic al României va scoate în evidenţă natura neatinsă.

După ce i-am surprins pe toți cu sloganul Simply Surprising și după ce le-am spus să vină în Land of Choice, Elena Udrea anunță, la ProTV, că brandul de țară va pune accentul pe sălbăticia României. Se vor gândi oare turiștii la unele din puținele zone naturale virgine de la noi din țară sau la noi ca popor? În urma cercetării făcute în opt ţări ţintă s-a stabilit că România este competitivă în străinătate prin natura neatinsă, susține Udrea. Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va lansa la sfârşitul lunii iunie brandul turistic al României pe piaţa internă. Brandul este realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel