Primar, acuzat că foloseşte scrisorile trimise cetăţenilor ca material electoral

Primarul municipiului Bistriţa, Ovidiu Creţu (PSD), este acuzat de doi dintre contracandidaţii săi la funcţia de primar că se foloseşte de scrisorile pe care le trimite în fiecare an cetăţenilor, alături de înştiinţările de plată a impozitelor, pentru a-şi face campanie electorală.

În acest an, bistriţenii urmează să primească nu doar scrisoarea şi înştiinţarea respectivă, ci şi o broşură cu imagini şi date despre realizările administraţiei din ultimii patru ani. Potrivit datelor publicate pe site-ul Primăriei Bistriţa, vor fi editate aproximativ 41 500 broşuri, iar costul total cu tipărirea acestora şi a scrisorilor se ridică la 80 000 lei, cu TVA inclusiv.

'Bistriţa este azi un oraş al risipei. (...) Aud că mai nou, cu 70 000 lei - cam aşa ceva - (primarul - n.r.) trimite scrisori şi albume, dar din bani publici. Domnule primar, asta e cu iz penal, să fie foarte clar! Aşa ceva nu se face! Dacă vrei să îţi faci campanie electorală, ţi-o faci din banii matale, dar nu din bani publici', a fost reacţia avută vineri, în cadrul unei conferinţe de presă, de candidatul PNL la Primăria Bistriţa, deputatul Stelian Dolha.

La rândul său, candidatul independent Alin Seserman, care provine tot din PNL, dar va fi susţinut electoral de partidul Monicăi Macovei, a scris pe pagina sa de Facebook că edilul îşi face campanie electorală pe bani publici.

'Nu e corect ca primarul municipiului Bistriţa să trimită în prag de alegeri peste 41 000 de scrisori tuturor familiilor din Bistriţa. Domnul primar spune că face asta la fiecare început de an. Sigur că suntem în al doilea trimestru al anului şi perioada aleasă nu e una întâmplătoare. Campanie electorală pe bani publici. Poze frumoase în care nu se vede calitatea lucrărilor şi de câte ori trebuie reparate', este de părere Seserman.

Ce spune primarul

Contactat de corespondentul Agerpres, primarul municipiului Bistriţa, Ovidiu Creţu, a declarat că astfel de broşuri au fost trimise şi în anul 2012 şi că, din punctul său de vedere, cetăţenii trebuie să fie informaţi despre ce s-a realizat în oraş la încheierea celor patru ani de mandat.

'Cetăţenii din municipiul Bistriţa trebuie să fie informaţi ce a făcut administraţia. Şi în 2012, şi acum, la încheierea ciclului, alături de scrisoarea primarului sau parte componentă a scrisorii primarului primesc şi o broşură cu ceea ce s-a realizat în municipiul Bistriţa în ultimii patru ani. Nu scrie acolo cine a făcut, nu scrie partidul, nu scrie alegeri, nu scrie absolut nimic referitor la partea electorală. E o broşură de informare cu realizările administraţiei în perioada 2012-2016', a afirmat Creţu.

Ovidiu Creţu, care va candida în iunie pentru cel de-al treilea mandat de primar, spune că broşurile vor fi distribuite cel mai probabil începând de săptămâna viitoare, după finalizarea procedurilor de achiziţie. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel