Poșta Română, afectată de întrebări, după ce o scrisoare din București în București a ajuns în 14 zile. Val Vâlcu: Corect, mergem pe mâna lor atunci, e incompetență!

foto ștampile scrisoare Poșta Română
foto ștampile scrisoare Poșta Română

Poșta Română s-a arătat afectată de întrebările cu privire la o scrisoare întârziată ce a ajuns pe adresa redacției DCNews în ziua în care avea loc evenimentul pentru care fusese trimisă invitația. 

O scrisoare ce conținea o invitație la un eveniment a ajuns pe adresa redacției DCNews în ziua în care avea loc evenimentul. 14 zile a durat drumul invitației de la Oficiul Poștal la destinatar, din 9 iunie până-n 23 iunie. Evenimentul, în sine, nu necesita numai simpla prezență, ci și confirmare și pregătire adecvată. În plus, nu doar scrisoarea destinată redacției DCNews a fost ca și pierdută, ci și scrisorile adresate altor invitați la eveniment, din discuțiile private purtate în acest sens.

Despre ”performanțele” Poștei Române în acest caz, citește și: O scrisoare ca și pierdută. Câți km/h parcurge un plic din București în... București 

Poșta Română, afectată de întrebări

O solicitare separată a fost transmisă către Poșta Română. În solicitarea din partea redacției DCNews, Poșta Română a fost solicitată să ne răspundă care este varianta pe care ar trebui să o luăm în calcul în acest caz: sabotaj, acțiune deliberată sau incompetență, în sensul că, pur și simplu, atât face o scrisoare din București în București, cu Poșta Română. 

Din răspunsul dat de Poșta Română, aflăm că ”Poșta Română se dezice de acest tip de activități”, făcând referire la ”sabotaj”, și ”dezaprobă că se insinuează (...) o acțiune deliberată”, considerând că vehicularea acestui tip de informații (asta deși a fost o întrebare, nu o informație n.r.) ”aduce grave prejudicii de imagine companiei”, cerându-ne, în acest sens, informațiile de pe plic pentru verificarea situației. 

”Asta nu afectează imaginea companiei?”

Jurnalistul Val Vâlcu a reacționat la acest răspuns al Poștei Române: ”Faptul că a făcut o scrisoare două săptămâni în București, în vreme ce concurenții privați ai Poștei livrează în aceeași zi, nu în două săptămâni, asta nu afectează imaginea companiei? Faptul că este o instituție importantă în societate, cu anvergură istorică, politică, socială, are și numeroși dușmani, și susținători, te poate face să te gândești la acest aspect. Nu e ca și cum un cetățean, un om obișnuit, i-ar fi trimis soției o vedere de la mare sau o scrisoare bunicului. Deci nu e neobișnuit că Poșta întârzie două săptămâni niște invitații, în schimb, e revoltător să te gândești că ar putea fi un sabotaj. Bun, și atunci mergem pe mâna lor, corect, și e doar incapacitate administrativă, lipsă de performanță. Și nu numai o scrisoare de la acea instituție a pățit asta, ci mai multe (către diferiți destinatari n.r.), de aia te și poți gândi la un act deliberat... dar înțeleg că nu e deliberat, din acest răspuns, ci atât poate Poșta”. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Acest articol reprezintă o opinie.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play
DC Media Group Audience
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt3
YesMy - smt4.3.1
pixel