CFR SA recepţionează lucrările de modernizare finalizate între Simeria şi Sighişoara

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA va recepţiona, în perioada august - noiembrie 2019, lucrările finalizate la infrastructura feroviară între Simeria şi Sighişoara, parte componentă a Coridorului Rin - Dunăre (ramura nordică), informează compania printr-un comunicat de presă. 

'Dezvoltarea infrastructurii feroviare pe tronsonul Simeria - Sighişoara reprezintă un important şi complex program de lucrări de modernizare pe întreaga lungime de aproximativ 170 km de cale ferată dublă, care înregistrează la ora actuală un progres fizic de execuţie cuprins între 92% şi 99%. O dată cu finalizarea mai multor categorii de lucrări pe tronsonul Simeria - Sighişoara, CFR SA a programat, pentru perioada august - noiembrie, recepţiile la finalizarea lucrărilor pentru următoarele specialităţi feroviare: terasamente, infrastructură, suprastructură; poduri, podeţe, tuneluri, viaducte, pasaje rutiere, treceri la nivel; lucrări de energoalimentare, linie de contact; construcţii civile în staţii şi instalaţiile aferente, sisteme de informare, substaţii de tracţiune şi lucrări de protecţia mediului', precizează sursa citată.

Potrivit directorului general al CFR SA, Constantin Axinia, lucrările presupun modernizarea a 22 de staţii de cale ferată, puncte de oprire, halte de mişcare, peste 240 poduri/podeţe/tuneluri feroviare, 11 pasaje inferioare/superioare şi 4 substaţii de tracţiune. 'Lucrările de modernizare a infrastructurii feroviare pe cele 5 tronsoane cuprinse între Simeria şi Sighişoara au un grad de complexitate ridicat din punct de vedere al lucrărilor executate pe întregul traseu. Vorbim despre modernizarea a aproximativ 170 km de cale ferată dublă, 22 de staţii de cale ferată, puncte de oprire, halte de mişcare, peste 240 poduri/podeţe/tuneluri feroviare, 11 pasaje inferioare/superioare şi 4 substaţii de tracţiune. Este un traseu pe care s-au construit 3 noi tuneluri (Turdaş, Sighişoara şi Daneş), un pod în formă de arc şi variante noi de traseu, construcţii care asigură atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h pe o lungime cât mai mare a acestui traseu. Finalizarea lucrărilor de modernizare este o prioritate pentru CFR SA, deoarece dezvoltarea infrastructurii feroviare reprezintă un suport economic nu doar pentru operatorii de transport feroviar de călători şi de marfă, dar şi pentru societăţile comerciale şi serviciile publice din întreaga zonă de dezvoltare a proiectului', precizează Constantin Axinia.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel