Cele mai bune diete în 2019. Slăbești 40 kg

Diete 2019
Diete 2019

Pentru 2019, ți-am propus cele mai eificente diete din lume, care te vor ajuta să slăbești kilograme bune, în timp record! 

Anul 2019 este favorabil pentru o cură de slăbire, rapidă și sănătoasă, care să te ajute să slăbești fără să te înfometezi. 

Dieta indiană, dieta metabolică și dieta cu apă sunt, de departe, cele mai bune cure de slăbire din lume. Ținute în 2019, în perioade diferite, cele trei diete te pot ajuta să slăbești până la 40 de kilograme, în funcție de ce greutate ai.

Iată ce presupun dieta indianaă, dieta metabolică și dieta cu apă:

1. Dieta indiană -  Slăbește 8 kg în 7 zile

 

De evitat - cafeaua, ceaiul, iar alcoolul este strict interzis.

Ziua 1

Este important să mănânci numai fructe. Poți consuma orice fruct, cu excepția strugurilor, bananelor și mango, pentru că acestea conțin mai mult zahăr. Sunt perfecte pepenele roșu, portocalele, merele, rodiile și căpșunile. Poți să le consumi în orice cantitate dorești.

Ziua 2

Trebuie să mănânci doar legume,fierte sau crude. Poți chiar să-ți începi dimineața cu un cartof fiert. Astfel,îi vei oferi organismului suficientă energie și carbohidrați pentru a doua zi. Include în dietă și multe legume verzi.

VEZI ȘI Andreea Sava: 4 greșeli banale în timpul mesei care te fac să te îngrași

Ziua 3

Este ziua în care consumi numai legume și fructe. Le poți combina cum dorești.

Ziua 4

Consumi numai banane pe tot parcursul zilei, dar nu mai târziu de ora 6. De asemenea, poți să bei până la 4 pahare de lapte. În ciuda faptului că se spune că bananele îngrașă, în acest regim alimentar, acestea acționează ca o sursă de potasiu și sodiu pentru organism.

Ziua 5

În a cincea zi de dietă indiană consumă roșii, varză și brânză de vaci. Mai mult, este important să crești aportul de apă cu 1/4 din consumul zilnic.

Ziua 6

Poți să mănânci varză, brânză de vaci și alte legume, dar fără roșii. În schimbi, poți să-și faci o supă de roșii.

Ziua 7

Ultima zi a dietei indiene este și cea mai importantă. În această zi, poți să bei un suc de fructe proaspete și este indicat să mănânci o cană de orez brun sau alte legume.

2. Dieta metabolică - Slăbește 20 kg în 13 zile

 

Dieta metabolică trebuie ținută fix 13 zile, nu mai mult, nu mai puțin!

Iată în ce constă:

Dieta metabolică. Ziua 1

Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr

Prânz: două ouă și legume asezonate (200 de grame de legume, de exemplu spanac fiert și o roșie)

Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, cu ulei de măsline și lămâie

Dieta metabolică. Ziua 2

Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr

Prânz: 200 gr șuncă și un iaurt

Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, asezonată cu ulei de măsline și lămâie

Dieta metabolică. Ziua 3

Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast

Prânz: două ouă fierte, o felie de șuncă și un amestec de legume

Cină: o rădăcină de țelină fiartă (medie), o roșie și o altă legumă la alegere

Dieta metabolică. Ziua 4

Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast

Prânz: suc de portocală sau măr și un iaurt

Cină: un ou fiert, un morcov mare, 200 grame de brânză caș

Dieta metabolică. Ziua 5

Micul dejun: un morcov mare cu zeamă de lămâie

Prânz: 200 gr. somon cu lămâie, fiert sau la grătar

Cină: 200 gr de friptură cu legume și puțină țelină

Dieta metabolică. Ziua 6

Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră, cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast

Prânz: 2 ouă și un morcov

Cină: 250 gr. carne de pui la grătar sau fiert și spanac asezonat cu zeamă de lămaie și ulei de măsline

Dieta metabolică. Ziua 7

Micul dejun: o ceașcă de ceai fără zahăr

Prânz: Bea doar apă

Cină: 200 gr. carne de oaie și un măr

Dieta metabolică. Ziua 8

Micul dejun: cafea neagră cu un cubuleț de zahăr

Prânz: 2 ouă fierte, 200 gr spanac fiert și o roșie

Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume asezonate cu ulei de măsline și lămâie

Dieta metabolică. Ziua 9

Micul dejun: cafea neagră cu un cubuleț de zahăr

Prânz: o felie mare de șuncă și un iaurt

Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume asezonate cu ulei de măsline și lămâie

Dieta metabolică. Ziua 10

Micul dejun: o ceașcă de cafea cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast

Prânz: două ouă fierte, o felie de șuncă și legume asezonate, asemeni zilei 1

Cină: o rădăcină de țelină fiartă (medie), o roșie și o altă legumă la alegere

Dieta metabolică. Ziua 11

Micul dejun: o ceașcă de cafea cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast

Prânz: suc de portocală sau măr și un iaurt

Cină: un ou fiert, un morcov mare, 200 grame de brânză caș

Dieta metabolică. Ziua 12

Micul dejun: un morcov mare, cu zeamă de lămâie

Prânz: 100 gr somon fiert, asezonat cu lămâie

Cină: 200 gr de friptură, fără grăsime, o salată de legume, neapărat să conțină și spanac, ulei de măsline și lămâie

Dieta metabolică. Ziua 13

Micul dejun: o ceașcă de cafea neagră cu un cubuleț de zahăr, o felie de pâine toast

Prânz: două ouă, un morcov mare și zeamă de lămâie

Cină: 250 gr. carne de pui la grătar sau fiert și spanac asezonat cu zeamă de lămaie și ulei de măsline

3. Dieta cu apă - Scapi de 18 kg

 

Dieta cu apă presupune să incluzi un fruct la micul dejun, de regulă o banană, şi să bei apă pe tot parcursul zilei. Rezultatele încep să se vadă după primele două săptămâni.

Iată cum arată o idee de meniu:

Mic dejun: o banană, un grepfrut, o omletă, o ceaşcă de ceai verde

Prânz: 2 ouă fierte, o salată cu verdeaţă, morcovi, ceapă, brooccoli şi roşii

Gustare: iaurt, o mână de nuci

CITEȘTE ȘI Dieta cu castraveţi. Rezultate uimitoare după o săptămână

Cină: morcovi sau cartofi fierţi sau gătiţi fără ulei şi piept de pui la grătar.

După primele 15 ore de dietă, poţi lua o gustare dulce, precum ciocolată sau biscuiţi.

Te-ar putea interesa







Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2019 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate.


dcn.n-nxt.23