Câți oameni s-au uitat la România - Elveția

PRO TV a făcut noi cifre mari de audiență pe intervalul meciului România - Elveția, de la Euro 2016.

Meciul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, fiind urmărit de peste 3.8 milioane de telespectatori la nivel național pe întreg intervalul de difuzare, intre 19:00 – 20:50. În minutul de maximă audiență, de la 20:49, aproape 4.9 milioane de telespectatori urmăreau meciul dintre România și Elveția.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV a fost lider de audiență cu 22.7 puncte de rating și o cotă de piață de 67.3%, următorul post clasat înregistrând 1.9 puncte de rating și 5.8% cota de piață.

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Get it on App Store Get it on Google Play

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri





Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?

Copyright 2021 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: publicitate@dcnews.ro


cloudnxt2
YesMy