Câți oameni s-au uitat la România - Elveția

PRO TV a făcut noi cifre mari de audiență pe intervalul meciului România - Elveția, de la Euro 2016.

Meciul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, fiind urmărit de peste 3.8 milioane de telespectatori la nivel național pe întreg intervalul de difuzare, intre 19:00 – 20:50. În minutul de maximă audiență, de la 20:49, aproape 4.9 milioane de telespectatori urmăreau meciul dintre România și Elveția.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV a fost lider de audiență cu 22.7 puncte de rating și o cotă de piață de 67.3%, următorul post clasat înregistrând 1.9 puncte de rating și 5.8% cota de piață.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

Ultimele materiale video - DCNewsTV.ro

Te-ar putea interesa

Cele mai noi știri

Cele mai citite știri

DC Media Group Audience

Copyright 2024 SC PRESS MEDIA ELECTRONIC SRL. Toate drepturile rezervate. DCNews Proiect 81431.

Comandă acum o campanie publicitară pe acest site: [email protected]


cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel