O firmă de pompe funebre poloneză a ales să-și promoveze oferta la sicrie cu ajutorul unor fotomodele pe jumătate dezbrăcate, fapt ce a atras mânia Bisericii Catolice din Polonia, relatează Reuters.
Zbigniew Lindner, patronul unei firme de pompe funebre din Polonia, a mărturisit cum a ajuns să-și promoveze afacerea cu ajutorul fetelor frumoase: se pare că ideea a aparținut fiului său, care s-a gândit că ar fi bine să ofere publicului şi ceva frumos şi colorat, alături de coşciuge - frumuseţea fetelor poloneze, într-un calendar pentru 2013.
"Am vrut să aratăm că sicriul nu este un simbol religios, ci un produs. De ce se tem oamenii de sicrie şi nu de costume, de cosmetice sau de bijuterii?", s-a întrebat omul de afaceri.
Deși firma a beneficiat de publicitate din belşug, puternica Biserică Catolică din Polonia nu a apreciat publicitatea firmei de pompe funebre. Reprezentanții Bisericii au stabilit că produsul publicitar este nepotrivit şi că moartea ar trebui să fie tratată cu solemnitate.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
de Val Vâlcu