Aldi, noul gigant care vine în România pentru a le face concurență celor două rețele de magazine de discount prezente în țara noastră, este de origine germană, cuprinde 10 000 de magazine și...
Discounterul german Aldi a început procesul de recrutare a echipei locale de management, acesta fiind un prim pas care marchează intenţia retailerului de a intra pe piaţa din România, afirmă mai multe surse din piaţă.
Se preconizează că Aldi își va face apariția peste 3 sau 5 ani.
Tatonările Aldi pentru piaţa locală vin într-o perioadă în care magazinele de tip discount câştigă teren. Segmentul de discount a ajuns să aibă o cotă de piaţă de circa 11% la finalul anului trecut, în urcare de la 8% în 2012 şi 6% în 2008.
Cele două reţele de magazine de discount – Lidl şi Penny Market – au afaceri anuale ce merg spre 2 mld. euro anul trecut, potrivit estimărilor ZF.
În cazul Aldi, în piaţă există două variante vehiculate. Prima ia în calcul o expansiune după modelul Lidl, respectiv o achiziţie şi apoi expan-siune de tip greenfield. A doua este cea în care nemţii merg doar cu magazine de la zero, aşa cum au făcut şi pe majoritatea pieţelor pe care sunt, potrivit Ziarului Financiar.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News